بر اساس مصوبه مجلس
بر اساس مصوبه امشب مجلس حقوق کارکنان دولت در سال آینده 20 درصد افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۷۲۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ 27 February 2019

به گزارش تابناک کردستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امشب پارلمان و در جریان بررسی لایحه بودجه سال 98 کل کشور، بند الف تبصره 12 لایحه را به تصویب رساندند.

همچنین پاداش پایان‌ خدمت موضوع قانون پرداخت پاداش پایان‌ خدمت و بخشی از هزینه‌های ضروری به کارکنان دولت مصوب 75/02/26 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن و پاداش‌های مشابه به مقامات، رؤسا، مدیران و کارکنان کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (29) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه و همچنین وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی حداکثر معادل 7 برابر حداقل حقوق و مزایای موضوع ماده (76) قانون مدیریت خدمات کشوری در ازای هر سال خدمت تا سقف سی ‌سال خواهد بود که از لحاظ بازنشستگی و وظیفه ملاک محاسبه قرار می‌گیرد. هرگونه پرداخت خارج از ضوابط این قانون تحت این عنوان و عناوین مشابه در حکم تصرف در اموال عمومی است.

این موضوع از لایحه دولت آمده بود که غلامرضا کاتب نماینده گرمسار پیشنهاد بازگشت به لایحه دولت را داد و به تصویب مجلس رسید.

پیش از این نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده بود که طبق لایحه دولت حقوق کارکنان دولت را در سال ۹۸ به میزان ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند اما مالیات آنها به صورت پلکانی خواهد بود.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار