فرماندار میاندورود درباره استقرار ادارات در میاندورود، گفت: اگر مکان برای استقرار داشته باشیم قول می‌دهیم تمام ادارات را در شهرستان مستقر کنیم.
کد خبر: ۷۲۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲ 11 March 2019

فرماندار میاندورود درباره استقرار ادارات در میاندورود، گفت: اگر مکان برای استقرار داشته باشیم قول می‌دهیم تمام ادارات را در شهرستان مستقر کنیم.
 علی غلامیان در جلسه شورای اداری میاندورود با تشکر از همه مدیرانی در سال جاری در شهرستان برای خدمت به مردم تلاش داشتند، اظهار کرد: از نمایندگان مجلس نیز برای پیگیری تعریض جاده گهرباران تشکر می کنم.

فرماندار میاندورود با تاکید بر اینکه تامین کالای اساسی مردم در شب عید برای ما مهم است، تصریح کرد: روزی سه تن مرغ در سطح شهرستان در حال توزیع است.

وی درباره تامین میوه شب عید، گفت: سه تن سیب برای میاندورود در نظر گرفته شده است که در شهرستان توزیع خواهد شد.

غلامیان درباره استقرار ادارات در میاندورود، اظهار کرد: اگر مکان برای استقرار داشته باشیم قول می‌دهیم تمام ادارات را در شهرستان مستقر کنیم.

امام جمعه میاندورود نیز در این جلسه با اشاره به مناسبت‌های ماه رجب، بیان کرد: ماه رجب ماه خودسازی و مقدمه‌ای برای ورود به ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام رضا محمدنسب گفت: برنامه اعتکاف در پیش است و مسئولان شهرها و روستاها آمادگی برای اجرای این برنامه را داشته باشند.

انتقاد از گرانی‌ها در بازار

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال حمایت از کالای ایرانی هستیم، افزود: انتظار این بود که مسئولان کلان کشور برای حمایت از کالای ایرانی بیشتر تلاش می‌کردند.

محمدنسب، خاطرنشان کرد: استانی هستیم که قطب کشاورزی و گردشگری است اما چیزی که نصیب ما می‌شود زباله است، بازارچه‌های مناسب هم نداریم.

وی با انتقاد از مصرف بیش از اندازه از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، گفت: تا زمانی که فرهنگ استفاده از ظروف یک بار مصرف را تغییر ندهیم وضعیت ما همین است.

محمدنسب با بیان اینکه تولیدات کشاورزی مازندران عمده آن برنج و مرکبات است اما در زمان برداشت این محصولات واردات آزاد می‌شود و سودش را دلالان می‌برند و همچنین در سال جاری سه هزار هکتار از شالیزارهای میاندورود به‌دلیل کم آبی کشت نشد، تصریح کرد: در سال جاری در میاندورود نتوانستیم آن اندازه که اشتغال از دست دادیم شغل ایجاد کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی میاندورود به گرانی‌های بازار انتقاد کرد و افزود: ما دو دشمن داریم یک دشمن خارجی که با ابزار تحریم در حال دشمنی است و یک دشمن داخلی که ابزار دستش قرار دارد و می‌گویند مرگ بر آمریکا بگوید اما بچه هایشان در آمریکا زندگی می‌کنند.

محمدنسب با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری، تاکید کرد: همه تلاش کنیم تا بتوانی به کسانی که از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند در روزهای پایانی سال کمک شود.

کمیته امداد در زمینه اشتغال کمک دولت است

رئیس کمیته امداد میاندورود در این جلسه با بیان اینکه کمیته امداد دومین نهاد تشکیل شده بعد از انقلاب است، بیان کرد: امروز کمیته امداد در 33 سر فصل مهم ارائه خدمت می‌کند.

سیدسلیم سیدی گفت: پرداخت معیشت برای ما افتخار نیست اما کمک به ایجاد اشتغال افتخار ما است و در بخش اشتغال کمک دولت هستیم.

سیدی از اعزام 150 خانوار سفر اولی به مشهد مقدس خبر داد و گفت: با همکاری اموزش و پرورش فرهنگ صدقه دادن و کمک در مدارس آموزش و ترویج می‌شود.

رئیس محیط زیست میاندورود نیز با اشاره به برنامه پاکسازی معابر و خیابان‌های سطح شهرستان با کمک شوراها و دهیاران و مدیران شهرستان در 25 اسفند، بیان کرد: 10 هزار کیسه زباله تهیه شده و بین دهیاری‌ها توزیع می‌شود.

سیدمحمود هادیان با اشاره به ورود مسافران و آغاز به کار طرح‌های ساحلی، گفت: دو شناگاه و طرح میاندورود نیاز به ساماندهی دارند تا به وضعیت مطلوبی برسند.

رئیس بنیاد شهید میاندورود نیز با بیان اینکه 22 اسفند زنگ ایثار و شهادت در روستای دارابکلا نواخته می‌شود، اظهار کرد: مراسم افتتاح گلزار شهدا در روستای ماکران و اسرم و همچنین غبارروبی گلزار شهدا روز پنج شنبه 23 اسفند برگزار می‌شود.

اسدی تصریح کرد: مراسم پدران آسمانی نیز 28 اسفند در روستای دارابکلا برگزار خواهد شد.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار