مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: سازمان بسیج رسانه در نسشت با رسانه های انقلابی با مسئولان فضایی را ایجاد کرده است که فاصله بین اصحاب رسانه و مسئولان کاهش یابد.
کد خبر: ۷۲۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 13 March 2019

به گزارش تابناک، حسن موحد صبح امروز در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان که بمناسبت روز شهید و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در محل بسیج رسانه برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت روز شهید و خیر مقدم به مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان ؛ اظهارداشت: بسیج رسانه در برگزاری نشست های مختلف با مدیران و اصحاب رسانه سعی کرده ایم که مدیران را در دسترس رسانه های مختلف قرار دهیم وهمچنین مسئولان رسانه ها را متعلق به خود بدانند و در تعامل با خبرنگاران دستاوردهای سازمان و پیام انقلابی خود را انعکاس دهند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ما می خواهیم فاصله بین مسئولان و رسانه را کاهش دهیم و رسانه ها پای کار باشند؛ خاطر نشان کرد: سازمان بسیج رسانه یک سازمان اقشاری و جهادی است که هماهنگ کننده رسانه های مختلف است.

موحد افزود: اگر یک اتفاق کوچکی در کشورهایی که علیه استکبار هستند؛ بیفتد رسانه های حامی استکبار دست به عمیات سنگین روانی می زنند و اما اگر رخدادی ماهیت استکباری داشته باشد در برابر آن سکوت می کنند.

 

این مسئول همچنین در ادامه با حمایت از شورای فرهنگ ایثار و شهادت که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان راه اندازی شده است، افزود: اقشار مختلف بسیج بر اساس ماهیت خود در شوراهای مختلف استان حضور دارند و سازمان بسیج رسانه در این حوزه با بنیاد شهید تعامل خواهد داشت و همچنین برای حضور در این شورا استقبال کرده و اعلام آمادگی می کنیم تا نقش خویش را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام بدهیم.

 

موحد گفت: باراه اندازی اتاق خبر رسانه های انقلابی را در یک فضای صمیمی گرد هم آورده تا بایکدیگر همفکری داشته باشند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان کرمانشاه نیز در ادامه این دیدار به تشریح برنامه های روز شهید پرداخت و گفت: سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در هفته قبل، گلباران مزار شهدا و ارائه ویزیت رایگان مردم توسط پایگاههای مختلف و تجلیل از سی نخبه ایثارگر، تخفیف در حمل و نقل اتوبوسرانی از برنامه های این روز است و همچنین سپاه، ارتش و هلال احمر بر اساس ظرفیت خود ویزیت رایگان از مردم را انجام دهند.

حجت الاسلام هادی عسگری با بیان اینکه بمناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ایلامی از 12 بهمن تا 22 بهمن بمدت چهل روز چهل دستگاه اجرایی روزانه از چهل خانواده شهید دیدار و تجلیل کرده اند.

 وی گفت: بسیج با گذر زمان نیز محبوب مردم است که نشان می دهند هنوز با راه و رسم بسیج فاصله نگرفته اند چرا که شجره طیبه و این از یک سخن طیب است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان کرمانشاه در ادامه، خاطر نشان کرد: بنیاد شهیدو امور ایثار گران که در سال 58 به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و در سال 83؛ 22 اسفندماه بنام روز شهید نامگذاری شد و از همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی که دشمنان اذعان کردند انقلاب اسلامی نخواهد ماند و امروز ابن دشمنان نیستند و جمهوری اسلامی مانده است که ماندگاری انقلاب از برکت 25 هزار خون شهدا، صبوری 600 هزار جانباز وخانواده شهدا است؛ چرا که این انقلاب برای خدا بوده است و کاری که برای خدا باشد ماندگار است.

حجت الاسلام عسگری با اشاره به تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: طبیعتا وظیفه ما این است که نگذاریم راه و رسم شهدا فراموش شود و در این راستا اقدام به تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت با حضور جمعی از مسئولان استان کرده ایم که اعضای آن مشخص شده که هر سه ما یکبار تشکیل جلسه می دهد که این برنامه بسیار خوبی است.

وی گفت: در برگزاری این شورا که با هدف خاصی و براساس برنامه ششم( ایثار و شهادت) و برگرفته از سیاست های مقام معظم رهبری می باشد، گرفته است و یکی از برنامه های دستگاههای اجرایی و فرمانداری ها که بر اساس سیاست مقام معظم رهبری و توسعه برنامه ششم است برنامه خود را شروع می کنند و من احساس می کنم که این برنامه خوبی است و آنهایی که می خواهند در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت کار کنند سرگردان نخواهند بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار