رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان خبر داد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: میزان تصادفات جرحی درون شهری استان در مقایسه با نوروز سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۷۲۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 27 March 2019

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ رمضان نادری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در زمان اجرای طرح نوروزی پلیس راهور از 25 اسفند 97 تاکنون 38 فقره تصادف جرحی به این پلیس گزارش شده که این آمار در سال قبل در این مدت 42 فقره بود.

وی با بیان اینکه در این مدت تعداد جان‌باختگان تصادفات درون شهری کردستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 100 کاهش یافته است گفت: در جریان طرح نوروزی سال گذشته 2 نفر در تصادفات جان خود را از دست دادند که امسال کسی بر اثر تصادف درون شهری کشته نشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کردستان تصریح کرد: 15 دوربین در سطح شهر سنندج نصب شده و تخلفات رانندگی خودروها را ثبت می‌کنند.

وی با اشاره به شرایط بارندگی در این روزها گفت: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در معابر درون شهری و برون شهری در این شرایط ضروری است.

نادری با اشاره به توپوگرافی شهرهای استان کردستان و کوهستانی بودن این استان افزود: رانندگان باید توجه کنند لاستیک خودروی آنها آج کافی داشته باشد چون رانندگی با لاستیک صاف در هوای بارانی که سطح خیابان‌ها لغزنده است، می‌تواند موجب انحراف خودرو و ایجاد تصادف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار