رئیس مرکز مدیریت راه‌های کردستان خبر داد
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در حال حاضر بارش برف و وجود مه غلیظ در بیشتر محورهای ارتباطی اصلی و فرعی استان گزارش شده اما تمام راه‌ها باز و عبور و مرور در جریان است.
کد خبر: ۷۳۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ 01 April 2019

به گزارش تابناک کردستان، دانش زندی در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار کرد: در محورهای سنندج مریوان، سنندج قروه، سنندج دیواندره و سنندج کامیاران بارش برف و لغزندگی سطح جاده‌ها گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه بارش برف در گردنه‌های استان شدیدتر است، گفت: محور دیواندره به بیجار نیز بارش برف سنگین دارد و در گردنه نران (محور سنندج کامیاران) مه غلیظ و بارش برف در تردد وسایل نقلیه اختلال ایجاد کرده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان تصریح کرد: در جاده سنندج کامیاران، محدوده گردنه مروارید نیز بارش برف شدید گزارش شده و تردد در این مسیر نیاز به زنجیر چرخ دارد.

زندی با اشاره به اینکه در حال حاضر در گردنه ژالانه (مسیر سروآباد پاوه) بارش باران داریم، افزود: فعلاً هیچ محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان نداریم.

وی اظهار کرد: سامانه 141 برای تماس تلفنی، پیام کوتاه، نرم افزار تلفن‌های هوشمند و سایت اینترنتی در هر لحظه اطلاعات مربوط به راه‌های استان و کشور را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار