مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی کردستان خبر داد
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در قالب طرح نوروزی 10 هزار و 926 تن انواع کالای اساسی در مناطق مختلف این استان توزیع شد.
کد خبر: ۷۳۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ 06 April 2019

به گزارش تابناک کردستان، شهریار حنیفی در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه جهاد کشاورزی در قالب مصوبات ستاد تنظیم بازار استان توزیع کالاهای اساسی را از 20 اسفند سال گذشته آغاز کرده، اظهار کرد: توزیع برخی از اقلام هنوز هم ادامه دارد.

وی گفت: 9 هزار و 336 هزار تن از 10 هزار و 926 تن کالای توزیعی شامل مواد غذایی و یک هزار و 590 تن نیز میوه (سیب و پرتقال) بوده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: در این مدت 5 هزار و 128 تن برنج، 2 هزار و 75 تن شکر، یک هزار و 99 تن گوشت منجمد سفید(مرغ) و 852 تن گوشت منجمد قرمز(گوسفند و گوساله) و 182 تن گوشت قرمز سرد توزیع شده است.

وی گفت: ستاد تنظیم بازار کردستان سعی کرد به منظور دسترسی اقشار نیازمند حدود 50 درصد از این میزان اقلام اساسی را در حاشیه شهرها و نقاط روستایی توزیع کند تا با نظارت‌های اعضای ستاد تنظیم بازار بدست افراد نیازمند برسد.

حنیفی افزود: توزیع یک هزار و 590 تن میوه به نرخ دولتی در استان شامل 940 تن پرتقال و 650 تن سیب بود.

وی تاکید کرد: این سازمان زمستان سال گذشته در سه سردخانه شهرهای سقز، سنندج و مریوان یک هزار و 700 تن سیب و پرتقال ذخیره سازی کرده بود که از 25 اسفند به منظور تنظیم بازار میوه شب عید در قالب 96 غرفه در سطح استان توزیع آن را آغاز کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار