استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: ارتش ما امروز با صلابت‌تر از هر زمانی به دفاع از کشور و تمامیت ارضی می‌پردازد و حافظ استقلال کشور است.
کد خبر: ۷۳۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 18 April 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نامگذاری روز ۲۹ فروردین بنام روز ارتش توسط امام راحل تولدی دیگر برای ارتش بود.

وی با بیان اینکه ارتش امروز با صلابت از مرزهای کشور حفاظت می‌کند گفت: ارتش ما امروز با صلابت‌تر از هر زمانی به دفاع از کشور و تمامیت ارضی می‌پردازد و حافظ استقلال کشور است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: ارتش علاوه بر پرداختن به مسائل نظامی در سایر صحنه‌های خدمت‌رسانی در خدمت مردم بوده است که حضور در  زلزله سال گذشته کرمانشاه و سیل اخیر مؤید این مطلب است.

وی با اعلام اینکه همه مردم ایران باید به وجود چنین ارتشی افتخار کنند، گفت: اقتدار نیروهای نظامی ما باعث شده است که دشمن حتی نتواند به کشور ما نگاه کج داشته باشد.

مرادنیا به اقدام نابخردانه آمریکا در گنجاندن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی اشاره کرد و افزود: سپاه در سال‌های گذشته و در نقاط مختلف با تروریست مقابله کرده و نسل داعش را در منطقه خشکانده است.

وی اظهار کرد: این اقدام آمریکا ناشی از اقتدار سپاه است و مطمئناً به همدلی و همراهی بیشتر نیروهای مسلح و مردم منجر خواهد شد.

استاندار کردستان گفت: امروز در مراسم روز ارتش جمع شده‌ایم تا از جانفشانی‌های این نیرو در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس تقدیر کنیم.

وی تقدیم ۴٨ هزار شهید ارتشی را برگ زرینی در تاریخ این نیرو ارزیابی کرد و افزود: به عنوان نماینده عالی دولت در کردستان از همدلی و همکاری میان نیروهای نظامی در استان که تضمین کننده امنیت است تشکر می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار