بهمن مرادنیا، استاندار کردستان با صدور بیانیه‌ای از سفر رئیس جمهور به استان کردستان در روز چهارشنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه، خبر داد.
کد خبر: ۷۳۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 22 April 2019

به گزارش تابناک کردستان، پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان بیانیه بهمن مرادنیا، استاندار کردستان، درباره سفر رئیس جمهور به استان کردستان را منتشر کرد؛ در این بیانیه آمده است:

مردم شریف استان فرهنگی کردستان؛ اولین سفر استانی رئیس محترم جمهور، آقای دکتر روحانی، در سال ۱۳۹۸ را به استان کردستان به فال نیک می‌گیریم.

به یاری خداوند روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت میزبان آقای دکتر روحانی و جمعی از وزرا و اعضای محترم دولت تدبیر و امید خواهیم بود. نظر به مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم شریف این دیار قطعاً مراسم استقبال بی‌مانندی را رقم خواهیم زد و تمامی اقشار جامعه در کنار هم، فرهنگی بودن خود را به نمایش می‌گذارند.

لذا از همه مردم بزرگوار استان دعوت می‌کنم که روز چهارشنبه از ساعت ۹ صبح در استادیوم استقلال حضور بهم برسانند تا برگ زرین دیگری به افتخارات این استان فرهنگی اضافه کنیم.

حضور آقای دکتر روحانی در استان کردستان و همراهی مردم نجیب و شریف، یادآور سال‌های ۹۲ و ۹۶ خواهد بود که مردم گرانمایه بیش از ۷۳ درصد آرا خود را به نام ایشان تسلیم صندوق‌های رأی کردند و قطعاً این جلوه‌های اتحاد و انسجام ملی فراموش نخواهد شد.

لازم است اشاره کنم که هدف آقای دکتر روحانی از سفر به کردستان  شتاب‌بخشی بر روند همه جانبه توسعه‌ استان می‌باشد و پروژه‌های متعددی در زمینه اقتصادی، زیربنایی آماده افتتاح و بعضاً شروع عملیات اجرایی می‌باشد.

به یاری خداوند، آقای دکتر روحانی به محض ورود به سنندج بعد از تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای معزز، در استادیوم استقلال با مردم مهمان‌نواز دیدار خواهند کرد و بعد از آن با نخبگان، روحانیون، و فعالان اجتماعی، سیاسی فرهنگی و اقتصادی به گفت‌وگو می‌نشینند و در این سفر جلسه شورای اداری برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی توسعه استان با حضور وزرای مربوطه برگزار خواهد شد.

بر خودم واجب می‌دانم که از همه مردم شریف استان دعوت کنم که با نشان دادن جلوه‌های فرهنگی و اجتماعی در استادیوم استقلال سنندج راس ساعت ۹صبح، همدلی و همراهی خود را به ثبت برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار