غیبت حسن روحانی در دو رویداد باعث تعجب بسیاری شده است. روزهای گذشته اخبار متعددی از سفر حسن روحانی به کردستان منتشر شده بود اما ناگهان استاندار کردستان از لغو سفر رئیس‌ جمهور گفت. روحانی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب نیز که روز گذشته برگزار شد حضور پیدا نکرد.
کد خبر: ۷۳۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 24 April 2019

به گزارش تابناک کردستان، غیبت حسن روحانی در دو رویداد باعث تعجب بسیاری شده است. طی روزهای گذشته اخبار متعددی از سفر حسن روحانی به کردستان منتشر و در این راستا برنامه‌ریزی‌های متعدد و تبلیغات فراوانی نیز شده بود تا جایی که کردستان پر از پلاکاردهای خوش‌آمدگویی مردمی به حسن روحانی شد.

اما ناگهان استاندار کردستان از لغو سفر رئیس‌ جمهور گفت و دلیل این لغو را اینگونه اعلام کرد: «به ‌دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی مبنی بر بارندگی و کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای هوا این سفر کنسل و در زمان دیگری انجام خواهد شد».

وی گفت: «این سفر به خاطر مراعات حال مردم در روز چهارشنبه انجام نشد و امیدواریم در آینده نزدیک مقدمات سفر رئیس ‌جمهور و هیئت دولت به کردستان فراهم شود».

لغو سفر به بهانه آب و هوا اما در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های متفاوتی را دربرداشت و بسیاری این موضوع را یک بهانه برای نیامدن رئیس جمهور به کردستان به دلیل مسائلی دیگر عنوان کردند.

اما لغو سفر چهارم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام حسن روحانی به‌ همراه تعدادی از وزرا و اعضای هیئت دولت به استان کردستان تنها تغییر برنامه او نبود بلکه وی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب نیز که روز گذشته برگزار شد حضور پیدا نکرد، غیبتی که گمانه زنی‌ها درباره دلایل لغو سفر حسن روحانی به کردستان را نیز دوچندان کرد.

اکنون برخی شنیده ها حاکی از آن است که دلیل این غیبت‌‌ها حضور روحانی در جلساتی مهم‌تر در تهران است که احتمالاً رئیس ‌جمهور در جلسه هیئت دولت که امروز برگزار می‌شود توضیحاتی خواهد داد.

آفتاب یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار