امام‌جمعه هرات گفت: رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی زمینه ساز عزت ملی و نفوذ ناپذیری در برابر تصمیمات بیگانگان خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 27 April 2019

حجت الاسلام محمد علی جعفری، امام جمعه هرات با اشاره به شعار رونق تولید گفت: رونق تولید با کار و پیدا کردن راه چگونگی افزایش اشتغال و رونق و کمک رفاه مردم ایجاد می‌شود و تولید در هیچ حالی نباید متوقف شود البته تولیدی که مضر و حرام نباشد.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه روز کارگر به معنای ارزش دادن به کار است افزود: پاسداشت روز کارگر به معنای ارزش کار را متوجه شدن است که در این شرایط کشور از تنبلی، سستی و تن پروری و خوش گذرانی با توصیه به تقوا نجات می‌یابد.

خطیب جمعه هرات گفت: دولت فعال و مسئولان ایران با هوشیاری باید نشان دهند که برای پیشگیری از بن بست‌های اقتصادی و مبارزه با طرح‌های شکننده آمریکایی ها با همت و تلاش خود که یکی از دغدغه جدی را تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران است.

وی اظهارداشت: تسهیلات جدی برای کارفرمایان هم فراهم شود تا چرخ اقتصاد فعال شده و مسئولین گمرکی کشور باید همت کنند از ورود بی رویه کالا‌های وارداتی از کشور‌های خارجی جلوگیری کنند و به نوعی حمایت از کالای ایرانی همین می‌تواند باشد.

حجت الاسلام جعفری به آغاز تکریم مساجد اشاره کرد و گفت:کسانی که وارد مساجد می‌شوند به روایات به عنوان زائر خدا شناخته شده‌اند پس باید تلاش کرد جایگاه و شأن مساجد حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار