کارشناس هواشناسی کردستان:
کارشناس هواشناسی استان کردستان گفت: از بعدازظهر روز پنجشنبه تا روز جمعه با ورود سامانه بارشی به سطح استان شاهد ابری شدن آسمان، وزش باد، در بعضی ساعات رگبارهای باران به همراه رعد و برق و در برخی نقاط تگرگ خواهیم بود.
کد خبر: ۷۴۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 08 May 2019

به گزارش تابناک کردستان، یونس اسدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته در چند شهر استان به صورت خفیف بارش باران را شاهد بودیم و امروز نیز به صورت پراکنده شاهد بارش باران در برخی از نقاط استان هستیم.

وی گفت: اما از بعدازظهر روز پنجشنبه یک سامانه بارشی به استان وارد می‌شود که بارش‌ها در شهرهای بانه، مریوان، سروآباد و هورامان قابل توجه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان کردستان تصریح کرد: فعالیت این سامانه بارشی تا روز جمعه در کردستان ادامه دارد که با ورود آن به سطح استان شاهد ابری شدن آسمان، وزش باد (گاهاً شدید)، در بعضی ساعات رگبارهای باران به همراه رعد و برق و در برخی نقاط تگرگ خواهیم بود.

وی گفت: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری امکان آبگرفتگی موقت معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در نقاط مستعد استان، دور از انتظار نیست.

اسدی افزود: همچنین با توجه به شرایط تشکیل گرد و غبار بر روی عراق و سوریه و  انتقال بخشی از آن به سطح استان طی امروز و فردا، کیفیت هوا و دید افقی تا حدودی کاهش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی نیز تا روز جمعه اندکی دمای هوای استان خنک‌تر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار