وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به علت این که در دو هفته اول سال خودروسازان در تعطیلات بودند تأثیر نسبی بر قیمت خودرو گذاشته شد، اما در حال حاضر کنترل‌ها صورت می‌گیرد و خودور‌ها تولید می‌شود.
کد خبر: ۷۴۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 08 May 2019

به گزارش تابناک کردستان، رضا رحمانی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که قرار بود کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان با قیمت بازار توزیع شود، آیا این کار صورت گرفت یا خیر، اظهار کرد: خرما جزو کالا‌های تنظیم بازاری نبوده است، توزیع الباقی کالا‌ها همچون گوشت و شکر شروع شده، برنج هم جزو کالا‌هایی است که پیشتر توزیع شده بود.

وی گفت: اتفاقاً موضوع در جلسه امروز هیئت دولت مطرح و اعلام شد هیچ مشکلی در زمینه توزیع کالا‌های اساسی وجود ندارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به پرسشی دیگر درباره علت افزایش قیمت خودرو تصریح کرد: به علت این که در دو هفته اول سال خودروسازان در تعطیلات بودند تأثیر نسبی بر قیمت خودرو گذاشته شد، البته من نمی‌گویم این موضوع تاثیر صد در صدی دارد، اما در حال حاضر کنترل‌ها صورت می‌گیرد و خودور‌ها تولید می‌شود.

وی گفت: دلالان در اختلالات دو هفته پیش که در حوزه خودرو ایجاد شد متاسفانه نقش داشتند، در حال حاضر ۸۰ درصد تولید به تعهدات داده می‌شود و ۲۰ درصد به فروش فوری داده می‌شود.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار