رئیس شورای شهر جویبار بیان کرد: با احداث و راه‌اندازی گلخانه بزرگ شهرداری جویبار، این شهر به خودکفایی تولید و گل و گیاه دست یافت و حتی توانایی فروش گل به شهرهای دیگر را نیز دارد.
کد خبر: ۷۴۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹ 11 May 2019

 محمدفقیه طی گفت و گویی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضانی یکی از اعجاز خداوند است که سرشار از برکت و معنویات است و لذت عبادت در این ماه بیش از سایر ماه‌های دیگر است.

وی با بیان اینکه شهر جویبار در این سال ها با تغییرات زیادی همراه بود تصریح کرد: شهر جویبار نسبت به سال‌های گذشته گسترش بیشتری یافته و اقدامات عمرانی و خدمات زیادی در شهر اجرایی شده که البته برای رسیدن به نقطه ایده آل نیاز به کار و تلاش بیشتری است.

رئیس شورای شهر جویبار به انجام کارهای شاخصی در این شهر اشاره و عنوان کرد: افتتاح و احداث بلوار آیت‌الله فقیه به طول 800 متر، خرید زمین و ساختمان تاریخی تقوایی برای احداث موزه ملی کشتی، اخد مجوز صدور پروانه احداث موزه ملی کشتی از میراث فرهنگی کشور، پیگیری تحویل زمین 12 هکتاری برای احداث پارک جنگلی سیاهرود، پیاده‌رو سازی 2 هزار مترمربع در مناطق مختلف محلات شهر، افزایش سرانه فضای سبز با کاشت 7 هزار نهال جدید در نقاط مختلف شهر از جمله اقدامات شورای شهر و شهرداری جویبار در این مدت بوده است.

فقیه از خودکفایی تولید و گل و گیاه در سطح شهر جویبار خبر داد و گفت: با احداث و راه‌اندازی گلخانه بزرگ شهرداری جویبار، این شهر به خودکفایی تولید و گل و گیاه دست یافت و حتی توانایی فروش گل به شهرهای دیگر را نیز دارد.

وی تصریح کرد: پایگاه شماره دو آتش‌نشانی و مدیریت بحران شهرداری نیز با 80درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری به مرحله تکمیل و بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای شهر جویبار بر کاهش بار ترافیکی شهر با تعریض دو خیابان اشاره و عنوان کرد: با بازگشایی و تعریض خیابان‌های شهید سرپرست و شهیدان مدانلو بار ترافیکی شهر بسیار کاهش می‌یابد.

فقیه با بیان اینکه شهرداری جویبار توانست رتبه سوم طرح استقبال نوروزی از مسافران را در استان کسب کند گفت: باید این تلاش‌ها ادامه پیدا کند تا بهترین خدمات از لحاظ کمی و کیفی به مسافران نوروزی در شهر جویبار ارائه شود تا خاطره‌ای خوش از جویبار به یادگار بماند.

وی از اجرای برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی در سطح شهر جویبار خبر داد و افزود: برنامه‌های فرهنگی بسیار متعدد و متنوعی در طول سال با همکاری شورای شهر و شهرداری جویبار در سطح شهر اجرای می‌شود و همچنان اجرا خواهد شد.

رئیس شورای شهر جویبار با اشاره به آسفالت کوچه‌های خاکی سطح شهر تصریح کرد: آسفالت 40 کوچه خاکی شهر در دستور کار قرار گرفته و مقرر شد آن دسته از شهروندانی که از قبل 30 درصد مشارکت آسفالت را پرداخت کردند کوچه‌های آنان به ترتیب آسفالت شود.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار