مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان:
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان در بخش‌های مختلف بودجه اندکی دارد که برای حل مشکلات کافی نیست.
کد خبر: ۷۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 09 August 2015
مازیار ناظمی در نشست خبری مدیرکل و معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و مراسم تجلیل از خبرنگاران این استان، اظهار کرد: رسانه و خبرنگاران زبان مردم هستند و جامعه به وسیله خبرنگاران ناظر بر عملکرد ما است.

وی افزود: رسانه و خبرنگاران مسئولیتی اجتماعی دارند که باید به آن عمل کنند و نباید به طور مثال در اخبار ورزش و جوانان به استقلال و پرسپولیس و حواشی آن بپردازیم بلکه باید درد‌های جامعه را در این عرصه بیان کنیم.

ناظمی با تاکید بر اینکه رسانه برای تخریب فرد یا سازمانی نیست، گفت: وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید شکایتی از رسانه‌ها ندارد و از هیچ رسانه‌ای شکایت نمی‌کند اما اگر رسانه‌ای به صورت حزبی و جناحی عمل کند به طور متقابل ما شکایت خود را به معاونت حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرده و از این طریق اقدام می‌کنیم.

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه با رسانه رفاقت داریم و با کمک هم برای توسعه ورزش در کشور تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: باید با رسانه‌ها در مورد مشکلات ورزش همفکری شود اما متاسفانه ما عادت کرده‌ایم که یک موضوع ساده و یا یک فرد را به یک بحران تبدیل کنیم و این ناشی از نبود فرهنگ گفت و شنود در کشور است که مدیران به گفت‌وگو با رسانه عادت ندارند.

وی تصریح کرد: نباید رسانه هراسی در کشور وجود داشته باشد اما این موضوع در ورزش به یک معضل تبدیل شده است، باید در مرحله نخست رسانه را رفیق خود بدانیم نه رقیب تا بتوانیم برای حل مشکلات اقدامی انجام دهیم.

ناظمی بیان کرد: تیم هسته‌ای در مذاکرات توانست پرچم کشور را بالا نگه دارد اما اندکی زمان لازم است تا شرایط اقتصادی کشور کمی بهتر شود و رونق گذشته به ورزش کشور بازگردد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در حال حاضر بودجه وزارت ورزش و جوانان در بخش‌های مختلف بسیار اندک است همچنین جذب منابع و اعتبارات هم از بخش‌های مختلف کاهش یافته اما به طور مثال در استانی مانند خراسان رضوی با این حجم جمعیت و وسعت رویداد‌های بزرگی در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: برای جذب اعتبارات و سرمایه رسانه‌ها باید فعالیت‌های ما را به درستی بازتاب دهند تا بتوانیم برای تکمیل پروژ‌های نیمه کاره از توان خیرین و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی استفاده کنیم.

ناظمی گفت: در وزارت ورزش و جوانان بر اساس سیاست‌های کلی دولت تدبیر و امید نگاه به تمامی رسانه‌ها برابر است و سعی شده تا از مشکلاتی که در گذشته برای خبرنگاران در اماکن ورزشی رخ می‌داد جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار