فریب تماس‌های تبلیغاتی را نخورید
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مشترکان تلفن همراه به تماس‌های تبلیغاتی برخی افراد یا شرکت‌ها مبنی بر لزوم تعویض سیم کارت‌ها و غیرفعال شدن آن توجه نکنند.
کد خبر: ۷۴۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 14 May 2019

به گزارش تابناک کردستان، آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به تماس‌های تبلیغاتی برخی افراد یا شرکت‌ها با مشترکان تلفن همراه اظهار کرد: در این تماس‌های تلفنی که مشخص نیست از سوی چه شرکت و افرادی مدیریت می‌شود، به مشترکان لزوم تغییر سیم کارت‌های قبلی و تغییر آن به ماهواره‌ای تاکید می‌شود که کاملاً بی‌اساس است.

وی با بیان اینکه چنین تماس یا ارسال پیامک‌هایی از طرف شرکت مخابرات یا همراه اول صورت نمی‌گیرد، گفت: کسانی که با این عنوان با مشترکان تماس می‌گیرند، قصد کلاهبرداری دارند، بنابراین نباید به اینگونه تبلیغات و شایعات توجه کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: مشترکان مراقب باشند فریب چنین افراد یا شرکت‌هایی را نخورند و از پرداخت هر گونه وجه به بهانه تعویض سیم کارت خودداری کنند.

وی به حضور خود در سامانه پاسخگویی سامد (ارتباط مردم و دولت) اشاره کرد و گفت: با وجود اطلاع رسانی‌ها، فقط 3 تماس در حوزه مخابرات داشتیم که راهنمایی‌های لازم ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار