در پی درج خبری با عنوان «نشت‌ چندماهه‌ فاضلاب‌ در ‌یک‌ معبر‌ و‌ بی‌تفاوتی‌ مسئولان ‌کردستان»، دانشگاه علوم پزشکی کردستان جوابیه‌ای ارسال کرده که همراه با توضیح تابناک کردستان می‌خوانید.
کد خبر: ۷۴۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ 22 May 2019

به گزارش تابناک کردستان، متن جوابیه دانشگاه علوم پزشکی کردستان که به امضای شهرام شریفی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آن دانشگاه رسیده و مشتمل بر 3 بند است، به شرح زیر است:

بسمه تعالی

پیرو گزارش مورخه 98/02/30 تابناک کردستان با عنوان «نشت چند ماهه فاضلاب در یک معبر و بی‌تفاوتی مسئولان کردستان» موارد قابل ذکر به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

1- طی بازدید و بررسی میدانی انجام شده در مورخه 98/02/30 توسط کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان سنندج، نشت، مربوط به فاضلاب نبوده، بلکه مربوط به ترکیدگی لوله آب بوده است که در این زمینه با عنایت به بررسی‌های به عمل آمده و هماهنگی با اتفاقات آب شهر سنندج (شماره 122) در نهایت اکیپ اتفاقات آبفا در تاریخ 98/02/30 ساعت 14:40 تا 17:10 در محل حاضر و نسبت به تعمیرات اقدام شده است. (در گزارشات آنها هم ترکیدگی لوله آب عنوان شده است).

2- این دانشگاه به محض وصول اخبار و یا شکایاتی بهداشتی در سریع‌ترین زمان ممکن، وارد عمل شده و موضوع مورد پیگیری قرار می‌گیرد. ولی در بازه زمانی مذکور هیچ گزارش شفاهی و یا کتبی در این خصوص به مرکز بهداشت شهرستان سنندج اعلام نگردیده و همچنین در سامانه ثبت و پیگیری شکایات مردمی وزارت بهداشت (شماره تلفن 190) که ساده‌ترین راه ارتباطی مردم در زمینه اعلام مشکلات و شکایات بهداشتی است نیز مورد مذکور ثبت نشده است.

3- در نهایت در بازدیدهای مورخ 30 و 31 اردیبهشت‌ماه 98 از بهبود وضعیت، اطمینان حاصل شد.

تابناک کردستان:

درباره‌ جوابیه دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفتنی است:

الف) انعکاس مشکلات اجتماعی و یا نقد عملکرد مسئولان اجرایی در این رسانه، پس از تحقیق میدانی و استفاده از روش‌های کمک‌کننده به شناخت بیشتر و اثبات موضوع صورت می‌گیرد و با امعان نظر به حساسیت نقد و عواقب مترتب بر آن، درباره شیوه انتشار مطالب، رعایت قانون همواره مد نظر است.

ب) شیوه معمول در این رسانه در باب درج جوابیه‌های ارسالی اشخاص حقیقی و حقوقی بر این مبنا قرار داشته که پس از دریافت جوابیه و یا هرگونه توضیحی از مخاطب، جهت تنویر بیشتر اذهان و افکار، توضیحات این رسانه همراه با جوابیه ارسالی درج گردد، لیکن در این موضوع خاص، چون هدف اصلی، پاسخ به درخواست مخاطبان و کمک به رفع مشکل بهداشتی مردم بوده ولاغیر و کارکنان زحمت‌کش دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم پس از آگاهی از موضوع بلافاصله از طریق دستگاه مسئول اقدام به رفع مشکل کرده‌اند، این امر از نظر تابناک کردستان ایصال به مطلوب بوده و ما هم به نوبه خود قدردانی از همه عوامل دست اندرکار خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکل اخیر را بر خود واجب می‌دانیم.

جوابیه‌دانشگاه‌علوم‌پزشکی‌به‌یک‌خبر+توضیح‌تابناک

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
تابناک بد گیر داده به دانشگاه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار