فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر کردستان در گفت‌وگو با تابناک:
فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر کردستان گفت: اخبار منتشر شده در ارتباط با «خنثی‌سازی توطئه علیه راهپیمایی روز قدس» در کردستان قویاً تکذیب می‌شود و مردم نباید هیچ‌گونه نگرانی در ارتباط با امنیت پایدار موجود در سراسر استان داشته باشند.
کد خبر: ۷۵۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ 31 May 2019

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک کردستان با اشاره به انتشار برخی اخبار درباره «خنثی‌سازی توطئه علیه راهپیمایی روز قدس» در کردستان و ایجاد شائبه ورود تروریست‌ها به داخل استان اظهار کرد: با اطمینان اعلام می‌کنم که هیچ گروه تروریستی وارد مرزهای استان کردستان نشده است.

وی با اشاره به ضرورت دقت رسانه‌ها و مسئولان در انتشار اخبار در حوزه امنیتی گفت: انتشار اخباری از این دست که به هیچ وجه صحت هم ندارد ممکن است سبب ایجاد نگرانی در میان مردم شود بنابراین دقت در انتشار این اخبار و اطمینان از صحت آنها قبل از انتشار ضروری است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر کردستان در پاسخ به این سؤال که اگر موضوع یادشده صحت ندارد چرا خبر دستگیری 3 نفر و ضبط سلاح از آنها توسط فرمانده انتظامی استان اعلام و فیلم سلاح و مهمات ضبط شده هم منتشر شده، تصریح کرد: اینکه فرد یا افرادی به جرم خرید و فروش و یا حمل سلاح و مهمات دستگیر شوند یک موضوع است اما اینکه اعلام شود کسانی که دستگیر شده‌اند تروریست بوده و قصد «توطئه علیه راهپیمایی روز قدس» داشته‌اند موضوعی دیگر است و آنچه اعلام شده به هیچ وجه صحت ندارد.

وی گفت: به عنوان فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر کردستان به مردم شریف استان اطمینان می‌دهم که هیچ توطئه‌ای علیه راهپیمایی روز قدس در سراسر استان کردستان در کار نبوده و هیچ تروریستی هم وارد کردستان نشده تا دستگیر شده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار