آب شرب شهر دلبران از پنجشنبه هفته گذشته تا امروز با افت فشار و قطعی مواجه است؛ آب 500 خانوار ساکن در محلات بالادست شهر همچنان قطع است؛ نماینده مردم این شهر در مجلس را با نام «علیمحمد مرادی» می‌شناسند؛ معلوم نیست او کجاست! معلوم نیست «علیمحمد» دقیقاً کجاست و چرا درباره این معضل موکلانش پاسخگو نیست!
کد خبر: ۷۵۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 16 June 2019

به گزارش تابناک کردستان، آب شرب شهر دلبران در شهرستان قروه استان کردستان چندین سال است به دلیل وجود آرسنیک در آن قابل شرب نیست؛ آب شهر فعلاً از طریق چاه‌های حفر شده در روستای خریله تأمین شده است.

طبق اخبار رسیده، قطعی 4 روزه آب در شهر دلبران از توابع شهرستان قروه، مردم این منطقه را به ستوه آورده است؛ مشکل شکستگی در خط انتقال بوده که ظاهراً امروز این خط ترمیم شده است.

بخشدار دلبران ساعت 6 و نیم عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کردستان اظهار کرد: مشکل خط انتقال آب دلبران رفع شده ولی آب 500 خانوار ساکن در محلات «قشلان»، «تازه‌آباد» و انتهای «چهارباخ» هنوز قطع است!

در این شرایط مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان کردستان در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها به مردمی که 4 روز آب ندارند «رعایت الگوی مصرف» را توصیه کرده تا به گفته او «ان‌شاءالله به زودی مشکل کمبود فشار» در نقاط بالادست شهر حل شود! همین! «ان‌شاءالله» حل شود! و همچنان هم از عذرخواهی مسئولان آبفا کردستان خبری نیست.

اینها یک وجه ماجراست؛ وجه دیگر ماجرا آن است که نماینده مردم دلبران در مجلس، همان مردمی که 4 روز است آب ندارند، معلوم نیست چرا درباره مشکل آنها حاضر به پاسخگویی به رسانه نیست!

بعید نیست مردم دلبران در این شرایط سخت نگران نماینده‌شان در مجلس باشند؛ شاید این مردم بخواهند بدانند «علیمحمد» خدای ناکرده بیماری صعب‌العلاج گرفته که تلفن جواب نمی‌دهد؟ شاید بخواهند بدانند شأن جناب‌ نماینده‌شان بالاتر از آن است که درباره 4 روز مشکل مردم با رسانه سخن بگوید؟ شاید بخواهند بدانند او از کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم منصرف شده و با اطمینان از عدم نیاز به آرا عمومی، موکلانش را رها کرده است؟

500 خانوار ساکن دلبران آب نمی‌خواهند! نماینده‌شان را می‌خواهند! «علیمحمد» کجایی؟ دقیقاً کجایی؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار