معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از همسان‌سازی حقوق کارکنان قراردادی و پیمانی خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ 18 June 2019

به گزارش تابناک کردستان، جمشید انصاری در گردهمایی رؤسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها با اشاره به پیشنهاد همسان‌سازی حقوق کارکنان قراردادی و پیمانی به دولت اظهار کرد: بخش قابل توجهی از تقاضاهای تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی که به مدیران ارائه می‌شود، به دلیل تفاوت پرداختی است. این از باب افزایش همراهی و همدلی بخشی از کارکنان مؤثر است.

وی گفت: موضوع دومی که به عنوان برنامه دنبال می‌شود اعمال افزایش امتیازات و فوق‌العاده‌های فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری است.

معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: در قانون برنامه پنجم در ماده ۵۰ این اختیار داده شده بود و در دولت دهم از این اختیار برای قوه قضائیه، نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور استفاده شد و حدود ۱۵۰ هزار نفر از کارکنان دولت مشمول این تصمیمات دولت شدند.

وی با اشاره به برآورد بار مالی برای تعیین افزایش گفت: ما به دنبال این هستیم سازمان برنامه و بودجه منابع لازم برای این کار را تأمین کند و پیشنهاداتی به سازمان برنامه و بودجه داشتیم که همه پرداخت‌های غیرعملکردی به کارکنان متوقف و مصوبه مربوط به این افزایش را به طور کامل اجرا کنیم.

انصاری افزود: این موضوع در دولت مطرح شده و منتظر برآورد بار مالی و تأمین اعتبار مورد نیاز برای مشمولان از سوی سازمان برنامه و بودجه هستیم.

وی اظهار کرد: در بحث سیاست‌های نیروی انسانی، نکته اول این است که هیچ قانونی در کشور نداریم که به ما اجازه دهد نیروی قراردادی را تبدیل وضعیت کنیم.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار