نماینده ولی فقیه در کردستان:
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کسانی که خواب ناآرامی و ناامنی در کردستان را می‌دیدند و فکر می‌کردند استان جایگاه امنی برای آنان خواهد بود باید بدانند امنیت در این استان حاکم است و هیچ خدشه‌ای به آن وارد نخواهد شد.
کد خبر: ۷۵۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 20 June 2019

به گزارش تابناک کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در اجلاسیه نهایی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سالن ۶ هزار نفری ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج اظهار کرد: ایران اسلامی اکنون به واسطه ایثارگری‌های شهدا، صبر و شکیبایی خانواده معظم آنان و حمایت و ایستادگی‌های ملت، در دنیا سرافراز و سربلند است.

وی با بیان اینکه امام راحل باب شهادت را در کشورمان باز کرد، گفت: توصیه‌های ایشان باعث شد انسان‌های بزرگی طعم شهادت را چشیده و به ملکوت برسند ضمن اینکه امروز همه ارزش شهدا و خانواده‌های شهیدان را به خوبی می‌دانیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: مردم کردستان و شهدای این خطه با فدارکاری‌های بزرگ حاضر نشدند یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن واگذار کنند و همزمان با مزدوران معاند و ضدانقلاب و دشمن بعثی مبارزه کردند.

وی گفت: کسانی که خواب ناآرامی و ناامنی در کردستان را می‌دیدند و فکر می‌کردند استان جایگاه امنی برای آنان خواهد بود باید بدانند امنیت در این استان حاکم است و هیچ خدشه‌ای به آن وارد نخواهد شد.

آیت‌الله شاهرودی با بیام اینکه این امنیت جز با ولایتمداری و ایثارگری‌های ملت بدست نیامده است، افزود: بزرگانی از همه طیف‌های خطه کردستان جان خود را برای امنیت میهن اسلامی از دست دادند که ۵۰ نفر از روحانیون شهید از جمله آنان بودند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم در این مراسم اظهار کرد: باید در برابر صبوری پدران و مادران که جگر گوشه‌های خود را روانه جبهه‌ها کردند سر تعظیم فرود آورد چرا که مدیون ایثارگری‌ها و گذشت شهدا و خانواده‌هایشان هستیم.

ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه باید قدردان خون شهدا باشیم، گفت: شهدا جانفشانی کردند تا از شرف، عزت، ناموس و آب و خاک این کشور دفاع کنند تا دست ناپاک دشمنان به میهن اسلامی نرسد.

وی افزود: شهیدان درس کرامت، عزت و بزرگواری را به ما آموختند و با قطره قطره خون خود درخت آرامش و امنیت را در این سرزمین مقدس کاشتند و بهترین معامله را با خداوند متعال کردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ایران هیچوقت قصد تجاوز به کشوری را نداشته و ندارد چرا که این نظام براساس مبانی دینی، صلح و دوستی پایه گذاری شده است.

ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار