فرماندار پارس‌آباد با تأکید بر ضرورت تبیین و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: باید این فرهنگ به عنوان میراثی گرانبها همیشه در ذهن اقشار مختلف مردم و مسئولان باقی بماند.
کد خبر: ۷۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 12 August 2015
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، مهدی احمدی، فرماندار پارس‌آباد، صبح امروز، 21 مردادماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان پارس‌آباد، گفت: علت اصلی پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس، رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران و روحیه ایثار در مقابل استکبار جهانی و ایستادگی و استقامت در برابر ظلم بود.
وی با بیان اینکه وظیفه تک تک ما ترویج ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران در بین نسل جدید است، ادامه داد: ما وظیفه داریم پاسدار و حافظ راه و رسم شهدا باشیم و پیام آنان را سینه به سینه به نسل‌های آتی منتقل کنیم.
احمدی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف،گفت: این پیشرفت‌ها و امنیت و آرمش کشور را مدیون خون شهدا و زحمات ایثارگران هستیم .
فرماندار پارس آباد با اشاره به در پیش بودن 27مردادماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه های سالگرد ورود آزادگان سرافراز به کشور تاکید کرد.
وی همچنین از مسئولان خواست رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان را در سرلوحه برنامه‌های کاری خود قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار