نائب رئیس اتاق اصناف کشور:
نائب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان این که افزایش قیمت نان در مرحله مذاکره است گفت: هنوز هیچ مصوبه‌ای در این رابطه به دست اتاق اصناف ایران نرسیده است.
کد خبر: ۷۵۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ 01 July 2019

به گزارش تابناک کردستان، ابراهیم درستی در واکنش به موضوع افزایش قیمت نفت نان اظهار کرد: فعلاً در حال مذاکره برای افزایش قیمت نان هستیم و هنوز هیچ مصوبه‌ای در این رابطه به دست اتاق اصناف ایران نرسیده است.

وی گفت: قیمت نان در سراسر کشور به ویژه در نانوایی‌های بدون مجوز به صورت غیرکارشناسی افزایش یافته است، اما همانطور که استانداری نیز اعلام کرده هنوز هیچ مصوبه‌ای برای افزایش رسمی قیمت نان نداریم.

نائب رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: صحبت‌هایی درباره افزایش قیمت نان صورت گرفته، اما هنوز مصوبه‌ای در این باره نیامده و قیمت‌هایی که در بازار مشاهده می‌شود غیرکارشناسی است.

وی گفت: چهار سال است که قیمت نان به نفع نانوایی‌ها افزایش نیافته، اما هزینه‌های تولید آنها بالا رفته است؛ سال قبل قرار بود ۱۵ تا ۲۰ درصد قیمت نان افزایش یابد، اما دولت مخالفت کرد.

درستی افزود: در هر حال یا باید قیمت نان افزایش یابد یا معافیت‌های خاصی به لحاظ بیمه، مالیات و ... برای نانوایان در نظر گرفته شود تا این قشر زحمتکش نیز آسیب نبیند.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار