مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد
مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه در حال حاضر 4 هزار و 216 مشترک در شهرستان دیواندره تحت پوشش اینترنت پرسرعت مخابرات هستند گفت: با تلاش همکاران مخابرات منطقه کردستان توانسته ایم در این زمینه بیش از تعهدات خود به مشتریان خدمات ارائه کنیم، که آمار 6 هزار و 592 پورت ADSL منصوبه در شهرستان دیواندره بیانگر این مهم است.
کد خبر: ۷۵۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 06 July 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه توسعه زیرساخت های خدمات اینترنت روستایی در چند سال اخیر به سایر اپراتورها واگذار شده است اظهار کرد: تا زمان واگذاری مخابرات بر اساس اصل 144 قانون اساسی که ایجاد و توسعه زیرساخت‌های اینترنت برای مشتریان ساکن در روستاها بر عهده مخابرات منطقه بود موفق شدیم شرایط بهره‌مندی 56 روستا در این شهرستان از خدمات اینترنت پرسرعت را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات یکسان به مشتریان از جمله اقدامات دارای اولویتی است که در دستور کار داریم گفت: با حمایت مسئولان ارشد استان، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و یاری همکاران توانستیم با استفاده بهینه از امکانات فنی و پتانسیل‌های موجود و در نظر گرفتن توپوگرافی منطقه، آخرین تکنولوژی‌ها و پیشرفته‌ترین خدمات ارتباطی و مخابراتی را وارد استان کرده و به شهرستان‌ها هم انتقال دهیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه کابل کشی 432 کیلومتر فیبرنوری در شهرستان دیواندره سندی برای برقراری عدالت در ارائه خدمات مخابراتی است تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 44 مشترک این شهرستان از آخرین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی ارتباطی و مخابراتی دنیا (FTTH)استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به مزیت‌های استفاده از فیبر نوری گفت: ظرفیت نامحدود، بستر امن، امکان استفاده کامل از اینترنت اشیا، سیستم مبتنی برIP و امکان هوشمندسازی از جمله امکانات و ظرفیت‌های استفاده از فیبر نوری است. 

حکمت همچنین خدمات مخابراتی بر بستر فیبرنوری در شهرستان دیواندره را تشریح کرد و افزود: تعداد 54 مشترک SIP PHONEدر این شهرستان از خدمات مخابراتی در این حوزه که راهکاری برای ارائه صوت بر بستر اینترنت می‌باشد بهره خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از دغدغه‌های مخابرات منطقه خدمت‌رسانی به مشتریان بر اساس استانداردهای جهانی است خاطر نشان کرد: درحال حاضر تعداد 32 هزار و 291 شماره تلفن همراه اول در شهرستان دیواندره با ضریب نفوذ 40 درصد وجود دارد که از این آمار تعداد  25 هزار 457 شماره اعتباری و مابقی نیز دائمی هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی دنیا در حوزه خدمات تلفن همراه در حال حاضر نسل چهارم (4G) است، گفت: این مهم در راستای بحث مشتری مداری و رفع نیازهای ارتباطی مشتریان برای ما نیز حائز اهمیت است که خوشبختانه در ارائه این نوع از خدمات مخابراتی غافل نبوده و نسبت به سایر اپراتورها عقب نمانده‌ایم.

وی افزود : در حال حاضر تعداد هفت ریپیتر BTS و تعداد 43 سایت BTS در شهرستان دیواندره نصب و راه اندازی شده است که تعداد10 سایت آن دارای تکنولوژی (4G)، تعداد 10 سایت دیگر دارای تکنولوژی (3G) و 23 سایت آن نیز دارای تکنولوژی (2G)هستند.

حکمت وضعیت خدمات تلفن ثابت در شهرستان دیواندره را تشریح و اظهار کرد: تلفن ثابت به عنوان اولین محصول مخابراتی همچنان مورد استقبال مردم قرار دارد و شاهد ثبت‌نام مشتریان برای دریافت امتیاز تلفن ثابت و برخورداری از مزایای آسان و مقرون به صرفه آن هستیم.

وی گفت: در حال حاضر تعداد 24 هزار و 969 شماره منصوبه در این شهرستان وجود دارد که تعداد بیش از 20هزار و 495 شماره آن با ضریب نفوذ 25.5 درصد مشغول به کار هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: تعداد 165 روستا و اماکن در شهرستان دیواندره از ارتباط مخابراتی بهره می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار