بازار دائمی شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ با هدف حمایت از جامعه مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و دستفروشان، کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۷۶۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 14 July 2019

شهردار هشتگرد با اشاره به دغدغه مجموعه مدیریت شهری هشتگرد در خصوص امرار معاش دستفروشان و زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: به دلیل سیاست‌های موجود در حوزه اشتغال زایی، رفع بیکاری و دیگر اختلالات اقتصادی طیفی از شهروندان با بساط گستری در پیاده‌روها به دستفروشی روی آورده‌اند که علاوه بر ایجاد مشکلاتی برای مردم، سیمای اجتماعی شهر را مخدوش کرده است.

امیر بهمنی افزود: بازار دائمی شهر هشتگرد در راستای اجرای ماده ۱۶ بهبود فضای کسب و کار و ماده ۱۱ مشاغل خانگی به منظور حمایت از کالای ایرانی، رونق تولید، ساماندهی دستفروشان و زنان سرپرست خانوار راه اندازی شده است.

وی گفت: این بازار در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در دست ساخت قرار گرفت که قطعه نخست آن با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال بدون احتساب ارزش ملک در مساحت هشت هزار و ۷۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

بهمنی با اشاره به عرضه تولیدات داخلی و صنایع دستی در این بازار افزود: بازار دائمی شهر هشتگرد ۱۳۸ غرفه با متراژ ۹ تا ۱۸ مترمربع و پارکینگی برای استقرار وانت‌بارها با ۴۰۰ مترمربع مساحت دارد.

شهردار هشتگرد با اشاره به اینکه ۳۰۷ نفر تاکنون متقاضی برای حضور در این بازارچه مراجعه نموده‌اند، گفت: شرط فعالیت در این بازار، بومی بودن و عدم اشتغال متقاضیان است و علاقه مندان دارای شروط ذکر شده برای فعالیت در این بازار می‌توانند همه روزه در ساعات اداری به شهرداری هشتگرد مراجعه کنند.

برچسب ها: بازار ، افتتاح ، هشتگرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار