معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در استانی که ۶۰ درصد تولید مرغ آن صادر می‌شود وقتی می‌شنویم گوشت برزیلی در آن توزیع و مورد استقبال قرار می‌گیرد باید به کار خودمان شک کنیم.
کد خبر: ۷۶۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ 14 July 2019

به گزارش تابناک کردستان، عباس قبادی امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در سالن اجتماعات مرکز فنی و حرفه‌ای شهید ورمقانی سنندج برگزار شد، با بیان اینکه تنظیم بازار یکی از چالش‌های امروز کشور است، اظهار کرد: اگر تولید به خوبی انجام شود تنظیم بازار را هم شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به وضعیت اشتغال در کردستان گفت: استانی که بیش از یک میلیون تن تولید گندم و معادن طلا دارد شایسته نیست جوان بیکار داشته باشد.

معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت با طرح این سوال که چرا این استان حالش در بخش تولید خوب نیست، تصریح کرد: در استانی که ۶۰ درصد تولید مرغ آن صادر می‌شود وقتی می‌شنویم گوشت برزیلی در آن توزیع و مورد استقبال قرار می‌گیرد باید به کار خودمان شک کنیم.

وی گفت: باید فکری برای استان کردستان در بخش تولید کرد ضمن اینکه در بحث تنظیم بازار و رفع موانع تولید تمام اختیارات به رئیس سازمان صمت استان تفویض شده است.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار