شهردار صباشهر گفت: ۱۳ پروژه عمرانی در اولویت اقدامات شهرداری صباشهر قرار دارد.
کد خبر: ۷۶۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 20 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ امیر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اکنون بیش از ۱۳ پروژه عمرانی در زمینه‌های عمرانی، آسفالت، لکه گیری تعریض خیابان‌ها، ساماندهی معابر در دست اقدام شهرداری است.

شهردار صبا شهر گفت: مدیریت شهری بهاری از پروژه‌های متنوع عمرانی را جهت رفاه حال شهروندان صبا شهر در نظر گرفته است و امیدواریم با بهره برداری از این طرح‌ها بخش عمده‌ای از مشکلات شهروندان مرتفع گردد.

وی ادامه داد: تمامی کارهای عمرانی با تلاش شبانه روزی پرسنل زحمتکش شهرداری در حال انجام است و روز به روز به بهره برداری از این پروژه‌ها برای رفاه حال شهروندان صبا شهر نزدیک می‌شویم و انشاالله با اتمام این پروژه‌ها شاهد پیشرفت و پوپایی در شهر خواهیم بود.

کریمی توجه به سرانه‌های فضای سبز و تفریحی را نیز بخش دیگری از اولویت‌ها برشمرد و افزود: افزایش سرانه فضای سبز و سرانه تفریحی در کنار بهره برداری از پروژه‌های عمرانی دو هدف پررنگی است که شهرداری صبا شهر به صورت جدی پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش سرانه فضای سبز در سال گذشته باز هم برای شهرداری این مقدار افزایش راضی کننده نخواهد بود و کمبود سرانه فضای سبز باعث شده در ایام تعطیل خانواده‌ها در بوستان‌ها متر به متر کنار هم بنشینند و یا به میادین سطح شهر بیایند و از این میدان‌ها به عنوان فضای سبز استفاده کنند.

وی تصریح کرد: شهرداری با برنامه ریزی های انجام شده در حال گسترش فضای سبز است و با قرا ر دادن و اجرا کردن این برنامه‌ها در سال پیش رو توجه ویژه ای به این بخش شده است.

شهردار صباشهر یاد آور شد: زمانی که یک شهر در حال توسعه باشد و جمعیت در آن پراکنده باشند کار خدمات رسانی در آن شهر نه تنها برای شهرداری بلکه برای همه سازمان‌های مربوطه سخت خواهد بود اما شهرداری صبا شهر این نوید را می‌دهد که با برنامهریزی دقیق می‌تواند خدمات رسانی به تمامی نقاط شهر را برای تمام شهروندان یکسان نماید.

کریمی تاکید کرد: شهرداری با تلاش شبانه روزی خود در جهت خدمت به شهروندان گام‌های مثبتی برداشته و بر می‌دارد و این امر مستلزم آن است که تمامی شهروندان در جهت رشد و شکوفایی شهر خود به ما کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار