پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان کردستان نشان می‌دهد که تا اواسط هفته جاری، دمای هوا در این استان 3 تا 4 درجه گرم‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 20 July 2019

به گزارش تابناک کردستان، گرمای هوا در روزهای پایانی تیرماه در کردستان همچنان ادامه دارد و در همین راستای اداره کل هواشناسی استان کردستان پیش‌بینی کرد که تا اواسط هفته جاری دمای هوا در این استان 3 تا 4 درجه گرم‌تر می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان در گفت‌وگو با مهر با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص شرایط جوی استان، اظهار کرد: از امروز تا اواسط هفته جاری دمای هوا 3 تا 4 درجه در سراسر استان کردستان افزایش می‌یابد.

رحیم صدیقی گفت: پیش‌بینی می‌شود که در روزهای شنبه و یکشنبه هفته‌جاری یعنی امروز و فردا، دما در غالب ایستگاه‌های هواشناسی استان کردستان به بیش از ۴۲ درجه افزایش یابد.

وی افزود: با توجه به افزایش قابل توجه دمای هوا در استان کردستان احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان نیز تا حدود زیادی افزایش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان تصریح کرد: طی امروز و فردا در اغلب ساعات آسمان استان کردستان آفتابی است ولی از بعد از ظهر روز یکشنبه با تغییر در الگوی نقشه‌های پیش بینی؛ احتمال رشد ابر و وزش باد ملایم باد نیز در استان کردستان وجود دارد.

وی ضمن اشاره به وضعیت هوای استان کردستان، گفت: در 3 روز آینده نوار جنوبی و غربی استان کردستان غبار آلود می‌باشد.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی اداره کل هواشناسی استان کردستان دمای هوا در سنندج در گرم‌ترین ساعت به ۴۲ درجه خواهد رسید و در سردترین ساعت نیز این میزان حدود ۱۸ درجه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار