فرمانده سپاه کردستان خبر داد
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سپاه در طول ۸ سال گذشته، 7 هزار و ۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی را ‌در استان انجام داده است.
کد خبر: ۷۶۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ 24 July 2019

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدحسین رجبی در آئین بهره‌برداری از 4500 پروژه محرومیت‌زدایی که به‌صورت همزمان در روستای پایگلان این شهرستان برگزار شد، از رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابت اینکه کردستان را برای افتتاح طرح‌های بسیج انتخاب کرده قدردانی و اظهار کرد: امروز فرصت خوبی برای طرح و حل برخی از مشکلات استان است.

وی گفت: امسال 40 هزار پروژه به‌ مناسبت جشن 40 سالگی انقلاب در کشور اجرایی می‌شود که تعهد و سهم استان یک‌هزار و 300 پروژه است اما براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دو هزار پروژه افزایش می‌دهیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هر اقدام مثبتی در حوزه «توسعه، محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری» را نوعی سرمایه‌گذاری و موثر در تامین امنیت استان عنوان و تصریح کرد: زمینه برای محرومیت‌زدایی مناطق محروم کردستان فراهم است و سپاه و دولت این امر مهم را به ‌صورت جدی پیگیری می‌کنند.

وی گفت: سپاه و بسیج در طول 8 سال گذشته 7 هزار و 500 پروژه محرومیت‌زدایی عام‌المنفعه، زودبازده، کم‌هزینه و متناسب با درخواست و نیاز خود مردم در استان کردستان انجام داده و این اقدامات همچنان تداوم و افزایش می‌یابد.

سردار رجبی با بیان اینکه طرح‌های محرومیت‌زدایی با مشارکت سپاه، بسیج، دولت، مردم و خیرین در روستاها اجرا و همچنان تداوم دارد، افزود: امیدواریم بتوانیم مشکلات مردم مناطق محروم را برطرف کنیم.

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار