استاندار کردستان تشریح کرد
استاندار کردستان با اشاره به اینکه در زمینه محرومیت‌زدایی با اجرای طرح‌های متنوع موفقیت‌های خوبی در استان به دست آمده است، گفت: همکاری و هم‌افزایی بسیار خوبی بین دستگاه‌های دولتی و سپاه در زمینه عمران و آبادانی وجود دارد.
کد خبر: ۷۶۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸ 24 July 2019

به گزارش تابناک کردستان، بهمن مرادنیا امروز در آیین بهره‌برداری هم‌زمان ۴۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی کشور که با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در روستای پایگلان سروآباد برگزار شد، اظهار کرد: شرایط برای توسعه کشاورزی و باغداری در حاشیه رودخانه سیروان فراهم شده است.

وی گفت: برداشت بهره‌برداران از آب رودخانه سیروان آزاد شده و کشاورزان و باغداران حاشیه این رودخانه می‌توانند از این منبع مهم برای آبیاری اراضی خود و توسعه کشاورزی منطقه استفاده کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه بهترین و پردرآمدترین شغل در استان و منطقه سروآباد کشاورزی است، تصریح کرد: روستاییان در کنار کسب درآمد می‌توانند به عنوان حامی و مرکز تولید در کشور باشند و از مهاجرت به شهرها خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه محرومیت‌زدایی با اجرای طرح‌های متنوع موفقیت‌های خوبی در استان به دست آمده است، گفت: همکاری و هم‌افزایی بسیار خوبی بین دستگاه‌های دولتی و سپاه در زمینه عمران و آبادانی وجود دارد.

مرادنیا بر خدمت رسانی به مردم از سوی همه دستگاه‌ها و نهادها تاکید کرد و افزود: عمق عقب‌ماندگی در کردستان به رژیم گذشته بر می‌گردد ضمن اینکه به خاطر مشکلاتی که در اوایل انقلاب در استان پیش آمد عقب ماندگی‌ها جبران نشد.

وی از بسیج سازندگی خواست طرح هادی را در روستای پایگلان که اعتبار آن را استانداری کردستان تامین می‌کند، اجرایی کند.

استاندار کردستان با بیان اینکه اعتبار ساخت یادمان شهدا روستای پایگلان نیز توسط استانداری تامین می‌شود، گفت: براساس کارهای کارشناسی شده، روستای پایگلان یا بیساران به مرکز بخش تبدیل می شود.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار