انتقاد کم سابقه امام جمعه از استاندار اردبیل
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در انتقادی بیسابقه خطاب به بهنامجو گفت: من از آقای استاندار تعجب می‌کنم که در ابقاء مدیران ضعیف چه برکتی و چه توفیقی دیده است.
کد خبر: ۷۶۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 27 July 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام سیدحسن عاملی ظهر در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل با اشاره به ورود گردشگران به این استان متذکر شد: این روزها جمعیت بسیار زیاد توریست به استان سرازیر شده اما زیرساخت‌های لازم وجود ندارد. سرعین پر می‌شود، بر می‌گردند؛ فضای سبز، سرویس بهداشتی، محیط پاک، محیط امن، چشم اندازهای متعدد ارزانی اجناس نسبت به سایر نقاط و… تأثیر فوق العاده در جذب توریست دارد. کمربند سبلان ظرفیت عظیم برای جذب توریست دارد ولی مغفول مانده است، این کمربند از شهر نیر شروع می‌شود و به مشگین شهر ختم می‌شود این منطقه در دنیا نظیر ندارد.

رئس شورای فرهنگ عمومی استان ادامه داد: توریست هرجا درختی و فضای سبزی همراه با سرویس بهداشتی می‌بیند اتراق می‌کند تا فقط از هوای استان مرتفع اردبیل که بام ایران و ییلاق ایران لقب گرفته استفاده کند. اما متأسفانه سرانه فضای سبز ما از میانگین کشوری هم کمتر است.

وی با بیان اینکه بعضی از فرمانداران ما آنقدر ضعیف هستند که من تعجب می‌کنم استاندار برای چه منفعتی و چه خدمتی و چه شاهکاری اینها را نگه داشته است، افزود: بعضی از اینها آنقدر بی حال است که حال درختکاری و ایجاد فضای سبز برای اطراف شهر خود را هم ندارد. ابقاء اینگونه فرمانداران ظلم به استان است.

عاملی تاکید کرد: گاهی عرضه یک دهیار یا یک بخشدار از این فرمانداران بالاتر است. فرمانداری که اعتقاد به اهمیت محیط زیست، فضای سبز و محیط معطر و جذاب ندارد یک روز هم نباید در سمت خود باشد چنین فرمانداری قطعاً در توسعه صنعتی، کشاورزی و تجاری هم موفق نیست.

وی عنوان کرد: در رقابت‌های اخیر والیبال لیگ جهانی مهمانان زیادی از داخل و خارج به استان ما آمدند و در سرعین مستقر شدند چه می‌شد که جاده اردبیل تا سرعین هر دو طرف با درخت کاری شایسته و نه پراکنده به استان چهره سبز می‌داد، استان ما کویر نیست؛ بالای همین جاده سد یامچی، سد الماس و رود خانه دائم جاری قرار دارد. منطقه شام اسبی باید کلاً متحول شود. شام اسبی صرفاً یک روستا نیست در نقطه حساس توریستی به حال خود رها شده است.

امام جمعه اردبیل افزود: خروجی اردبیل از طرف آستارا را ملاحظه کنید تپه تپه ضایعات و نخاله‌های ساختمانی روی اتوبان ریخته شده است. این موضوع یک افتضاح برای همه ماست و مهمانان قطعاً به چشم استان‌های عقب مانده به ما نگاه می‌کنند. نه مسئولان اقدام می‌کنند و نه مردم پیگیر رفع این افتضاحات هستند. توریست هر کجا درخت و سرویس بهداشتی می بیند اتراق می‌کند و می‌گوید از این استان فقط هوای خوب آن را داشته باشم کاملاً برنده ام. اما مصیبت این است که در حساس‌ترین مراکز تفریحی هم خبری از سرویس بهداشتی نیست.

به گزارش مهر، نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: من این هفته به مناسبتی در کنار دریاچه نئور که از استثنایی‌ترین مراکز توریستی است، حاضر شدم. آنجا توریست‌های جنوب کشور در به در دنبال سرویس بهداشتی بودند اما افسوس و هزاران افسوس خبری از سرویس بهداشتی نبود. نبود سرویس بهداشتی یک مصیبت است. اما مصیبت بالاتر از آن این است که هر میهمانی این وضعیت را می بیند در عقل مدیریتی ما شک می‌کند. من از آقای استاندار تعجب می‌کنم که در ابقاء مدیران ضعیف چه برکتی و چه توفیقی دیده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
بسیاری از استاندارارن ادوار استان اردبیل خصوصا دو استاندار آخر در تعیین فرمانداران و مدیران استقلال عمل ندارند و گوش به فرمان نمایندگان یا تسلیم گروههای فشار موسوم به احزاب هستندبه بیان دیگر در تعیین فرماندار و بخشدار و مدیرکل و... رضایت حزبی را ملاک قرار میدهند نه رضایت خداو مردم را...
خانواده زایر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
متاسفانه ضعف در مدیریت های کلان فقط در عزل و نصبها نیستند در سایر حوزه ها هم بیداد میکند برای مثال در اثر ناتوانی مسولان استانی و بی توجهی مدیران کشوری زایران اردبیلی سرزمین وحی امسال هم به جای پرواز به جده به تبریززززز!!!!!!! راهی میشوند و در استانی بیگانه با نهایت مظلومیت غرور مقدسشان لگدکوب میشود... براستی این بی تدبیریها تا کی ادامه خواهد داشت؟؟؟؟
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
باکمال تاسف اغلب پست های مدیریتی استان در دست افراد فاقد صلاحیت و ضعیف و فاقد توان مدیریتی هستند وبده وبستانهای نا متعارف در انتخاب مدیران تعییین کننده اند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
برای من کاملا جای تعجبه که چرا یه فرد متخصص و قوی استاندار اردبیل نمیشه
باور کنید ... و سایر مدیران شهری(به جر عده محدود) فقط تایم اداری رو پر میکنن و میرن خونه
مگه میشه یه همچین بهشتی رو ارتقا نداد، باید میلیون میلیون گردشگر خارجی و داخلی، اردبیل رو مقصد سفرشون قرار بدن
حداقلترین ابزار سفر قطار و هواپیما هست، واقعا مدیران شهری ضعیف بودن
نتونستن بودجه خوبی برای اردبیل بگیرن، توان مبارزه رو ندارن
عملکرد مدیران و نماینده های اردبیلی واقعا ضعیف بوده
اردبیل مدیران متخصص و مبارز می خواد، کسی که قدرت داشته باشه و مبارزه کنه با کم کاری
کسی که خودش تو دل کارها باشه و بابت پروژه ها بودجه خوبی از کشور بگیره
من خودم اردبیلی هسنم ولی به دلیلی مدیران ضعیف شهری ترجیع میدم با تحصیلات دانشگاهی که دارم فعلا تهران کار کننممم امیدوارم روزی بتونم کمکی برای شهرم داشته باشم و واقعا مبارزه کنم
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
حقیقت پور استانداری بود که می توانست اردبیل را به سمت و سوی توسعه اقتصادی با محوریت گردشگری و کشاورزی به خوبی هدایت کند متاسفانه بعضی از نمایندگان زیاده خواه نگذاشتند و از آن زمان اردبیل استانداری کاربلد و صادق و کلان نگر که بتواند از مدیران استان کار بکشد نداشته است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
تا زمانیکه بهنام جو استاندار محافظه کار اردبیل و معاونین ایشان در استان مستقر هستند، مدیران ضعیف، ناکارآمد و حتی خائن خیالشان راحت باشد. هیچ انگیزه ای برای تغییر آنها وجود ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
برخلاف نظر جناب اردبیلی باید گفت بزرگترین ضربه ها را آقای حقیقت پور به توسعه استان اردبیل زد توقف کامل راه آهن اردبیل در نتیجه اظهار نظرهای غیرکارشناسانه ایشان در دوران نمایندگی بود تعطیلی کامل پایگاه هوانیروز اردبیل نتیجه امضای ایشان در زمان استانداری بود و...
روح اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
از بذل توجه نماینده محترم ولی فقیه در استان کمال تقدیر و تشکر را دارم.
همشهریهای عزیز باید قدردان افراد شایسته باشیم. باید قدر آقای سید حسن عاملی را بدانیم. من کارم در آذربایجان شرقی هست. ایشون اینجا هم جایگاه و اعتبار بسیار بالایی دارند. هر چند آقای آل هاشم نیز از امام جمعه های خوب هستند.
من کارم فنی و مهندسی هستش ولی سعی می کنم خطبه های آیت اله عاملی رو گوش بدم و از اوضاع واقعی استان خبردار باشم.
کم نماینده ولی فقیهی را میتوان نام ببرید که اینقدر با جزئیات کامل به فکر استان باشه.
ایشون هم اهل علم هستند و هم خدا را شکر اهل سفر که وجود مبارکشون سرمایه بسیار بزرگی برای استان هستش.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار