استاندار کردستان عدم برخورد به هنگام و مناسب با تخلفات را دلیل تکرار قانون‌گریزی و بی‌احترامی به قانون دانست.
کد خبر: ۷۶۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸ 28 July 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه کارگروه حفاظت از اراضی استان که به بررسی احداث خانه باغ‌های بی‌ضابطه و استفاده از انشعابات غیر قانونی اختصاص داشت عدم برخورد به‌هنگام و مناسب با تخلفات را دلیل تکرار قانون‌گریزی و بی‌احترامی به قانون دانست و اظهار کرد: برای نصب برخی انشعابات هزینه‌ها از ‌بیت‌المال و منابع ملی انجام شده است و این هزینه با جمع‌آوری انشعابات نباید از ‌بین برود، بلکه باید تمهیدی اندیشیده شود که این امر ضابطه‌مند شود.

وی با بیان اینکه اقدامات باید به نحوی ‌باشد که از تکرار این نوع کارها جلوگیری شود، گفت: متأسفانه بی‌حرمتی به قانون به نوعی شهامت برای برخی از افراد تبدیل شده که باید برخورد جدی با این امر در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار کردستان تصریح کرد: عدم برخورد به هنگام و مناسب باعث شده که این مسائل تکرار شود و دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف‌اند این موارد را مورد توجه قرار دهند.

وی همچنین در خصوص برخی تعاونی‌ها که خارج از چارچوب ضوابط مسکن و شهرسازی اقدام به خرید اراضی کشوری با هدف تغییر کاربری کرده‌اند، گفت: عده‌ای کار غیرقانونی انجام داده‌اند ولی افرادی نیز با هدف خانه‌دار شدن در این تعاونی مشارکت کرده‌اند که باید برای آن راه‌حل قانونی و درست پیدا شود.

مرادنیا در پایان از دستگاه قضا خواست نسبت به قانون شکنی‌ها در خصوص احداث خانه باغ‌های غیرقانونی و استفاده از انشعابات بی‌ضابطه برای رسیدگی به پرونده‌ها جدی و با سرعت وارد عمل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار