رئیس اورژانس بیجار از وقوع ۵ تصادف در روز گذشته خبر داد و گفت: 5 تصادف در 4 محور مواصلاتی ۱۸ مصدوم در پی داشته است.
کد خبر: ۷۶۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ 29 July 2019

به گزارش تابناک کردستان، محمدرضا باشوکی در گفت‌وگو با مهر، با بیان اینکه ۵ تصادف در روز یکشنبه ۶ مردادماه در شهرستان بیجار رخ داد، اظهار کرد: روز گذشته ۵ تصادف در ۵ محور مواصلاتی رخ داد که خوشبختانه این تصادفات تلافات جانی در پی نداشت و ۱۸ مصدوم از آن بر جای ماند.

وی گفت: شدیدترین تصادف، برخورد یک دستگاه خودرو سمند و تراکتور در محور توپ‌آغاج بود که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت و کلیه مصدومین به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اورژانس بیجار تصریح کرد: دومین تصادف در میدان امام علی(ع) با برخورد دو خودرو سمند و پژو به وقوع پیوست که ۶ مصدوم برجای گذاشت و مصدومین به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: تصادف سوم، واژگونی یک دستگاه پیکان وانت بود که حال مصدومین بسیار وخیم بود و با تبحر کارکنان اورژانس ۱۱۵ و انجام اقدامات اولیه کلیه مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

باشوکی از وقوع تصادفی دیگر در محور زنجان خبر داد و افزود: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و پژوه پارس سرنشینان خودرو مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه کلیه مصدومین به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه پنجمین تصادف در محور خاندان‌قلی روی داد، گفت: در مجموع ۱۸ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه تلفات جانی وجود نداشته است.

رئیس اورژانس بیجار با بیان اینکه حوادث فوق صرفًا ترافیکی بوده است، گفت: در سطح شهرستان نیز ماموریت‌های هم‌زمانی وجود داشته است که با توجه به این حجم از ماموریت در روز گذشته،۲ کد پشتیبان با هدف خدمت رسانی سریع به اورژانس ۱۱۵ اضافه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار