یکی از به اصطلاح مدیران اقتصادی دولت در کردستان و پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اخیراً در اقدامی غیرحرفه‌ای به تبلیغ به نفع «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران» دست زده‌اند؛ سؤال این است که مدیر مذکور بهتر نبود به جای این کار درباره گزارش اخیر وزارت صمت به افکار عمومی توضیح می‌داد؟
کد خبر: ۷۶۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱ 30 July 2019

به گزارش تابناک کردستان، «سیدکمال حسینی» دی‌ماه 95 توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در سمت «سرپرست دفتر  جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کردستان» منصوب شد و او ظاهراً حالا عنوان مدیرکل را یدک می‌کشد، شرح وظایف او دقیقاً چیست زیاد اهمیتی ندارد، برداشت عامه از عنوان شغلی‌اش آن است که کار او  «جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری» است؛ اگر او کارش را انجام داده باشد باید ثمره‌اش برای مردم ملموس باشد، هست؟ 

یکی از وظایف طبیعی مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کردستان، مانند سایر مدیران اجرایی، ارائه گزارش به افکار عمومی است، اگرچه نام او کمتر در رسانه‌ها به چشم می‌خورد اما اخیراً خبری قابل تأمل از وی منتشر شده بود. 

«مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کردستان» عملاً در نقش «بازاریاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران» ظاهر و پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان هم در حد یک «رسانه رپورتاژبگیر» تنزل پیدا کرده است!   

اما یک سؤال ساده، همه‌فهم و روشن مطرح است؛ در حالی که وزارت صمت به تازگی در گزارش عملکرد سال 97 خود، سهم کردستان از طرح‌های مصوب سرمایه‌گذاری خارجی در سال گذشته را «هیچ» اعلام کرده، بهتر نبود جناب مدیرکل و پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری به جای تبلیغات برای یک بانک مشخص، درباره آنچه در گزارش وزارت صمت در خصوص سرمایه‌گذاری آمده توضیح می‌دادند؟ 

«مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کردستان» یا «بازاریاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران»؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار