معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به تشریح چگونگی برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۱۲ هزار نیروی جدید اشاره کرد.
کد خبر: ۷۷۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ 13 August 2019

به گزارش تابناک کردستان، علی الهیارترکمن درباره جزئیات و زمان برگزاری آزمون استخدامی سال ۹۸ این وزارتخانه اظهار کرد: برای استخدام از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان طبق جدول زمانی در نظر گرفته شده از سوی سازمان اداری و استخدامی عمل می‌کنیم.

وی گفت: جذب نیروی جدید از طریق ماده ۲۸ همراه با آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور خواهد بود و هم‌زمان با شروع نام‌نویسی این آزمون علاقمندان به حرفه معلمی هم می‌توانند برای نام‌نویسی اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طی یکی دو هفته آینده زمان نام‌نویسی آزمون استخدامی آغاز می‌شود، تصریح کرد: در شرایط فعلی ادامه کار با سازمان امور اداری و استخدامی خواهد بود و آموزش و پرورش جداول مربوط به رشته، استان و مقاطع تحصیلی را اعلام کرده است.

وی گفت: در آزمون امسال ۱۲ هزار مجوز جذب نیروی جدید داریم که از مهر ۹۸ دوره یک ساله آموزشی خود را آغاز می‌کنند و زمان فعالیت آنها از مهر ۹۹ خواهد بود.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار