آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به منظور ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد در کردستان دستور ویژه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۷۷۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 17 August 2019

به گزارش تابناک کردستان، در پی سفر رئیس قوه قضائیه به استان کردستان، جلسه شورای اداری این استان با حضور آیت‌الله رئیسی عصر پنجشنبه ۲۴ مردادماه برگزار و برخی مطالب مبنی بر بالا بودن آمار فساد در برخی از دستگاه‌های اداری و اجرایی استان کردستان با استناد به گزارش یکی از مراجع رسمی که اخیراً در این زمینه منتشر و در برخی از رسانه‌های کشور منعکس شده بود، مطرح شد.

آیت‌الله رئیسی پس از استماع اظهارات حاضرین در جلسه با تاکید بر اینکه این موضوع نیازمند بررسی جدی است، از استاندار خواست که این موضوع را بررسی و در صورت صحت موضوع برای برخورد و ریشه‌کنی فساد اداری تدبیر و اقدام جدی کند.

وی همچنین تاکید کرد که در صورت عدم صحت ادعا‌های مطروحه در آن گزارش، نسبت به این موضوع اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، رئیس قوه قضائیه در راستای ارزیابی این گزارش و رسیدگی به موضوع، دستور تشکیل هیئت ویژه‌ای از دستگاه‌های نظارتی استان با محوریت سازمان بازرسی و عضویت سازمان تعزیرات، دیوان محاسبات، اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه و ناجا را صادر کرد.

بنابراین گزارش در ساعات پایانی حضور رئیس قوه قضائیه در کردستان، اولین جلسه این هیئت با حضور آیت‌الله رئیسی و جمعی از مسئولان قضایی مرتبط در دادگستری سنندج تشکیل شد.

گفتنی است رئیس قوه قضائیه در این جلسه دستور داده که هر سه ماه یکبار روند پیشرفت اقدامات به وی گزارش شود.

دستور ویژه رئیس قوه قضائیه برای مبارزه با فساد در کردستان

میزان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار