استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: ۲۲۸ پروژه هفته دولت با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۷۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ 26 August 2019

به گزارش تابناک کردستان، بهمن مرادنیا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: با وجود فضای یاس و ناامیدی موجود در کشور، رسالت و کار خبرنگار بسیار سخت بوده و مسئولیت سنگین ایجاد امید و انگیزه برعهده اصحاب رسانه است.

وی با بیان اینکه افرادی با ایجاد ناامیدی در جامعه سعی در نادیده گرفتن اقدامات دولت دارند، گفت: در استان کردستان اقدامات خوبی انجام شده و سال‌های متمادی شاهد این خدمات بودیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: در 3 الی 4 سال آینده نیز شاهد ایجاد باغات فراوانی در سطح استان که اشتغالزایی خوبی را به همراه دارد، خواهیم بود.

وی گفت: هزینه کار در کردستان به دلیل وضعیت توپوگرافی سخت و چند برابر سایر استان‌هاست اما فرزندان تلاشگر استان در راستای حل مشکلات گام برمی‌دارند.

مرادنیا در تشریح پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت امسال در استان افزود: 228 پروژه با اعتبار 200 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد 183 پروژه با 150 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف بخش عمران و 45 طرح با 60 میلیارد تومان در حوزه سرمایه‌گذاری اجرایی، زمینه اشتغال 730 نفر را ایجاد می‌کند.

وی اظهار کرد: در هفته دولت می‌توانستیم یک هزار و 500 میلیارد تومان پروژه افتتاح کنیم اما به واسطه سفر رئیس جمهور که به‌زودی انجام می‌شود، بهره‌برداری به آن زمان موکول شده است.

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار