رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج خبر داد
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از اختصاص 200 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت سرویس‌دهی مدارس در سال جدید تحصیلی خبر داد و گفت: امسال نرخ کرایه سرویس مدارس 12 تا 15 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۷۷۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 07 September 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، امیر جشمیدنژاد اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته 200 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در قالب 18 شرکت برای سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید اختصاص یافته است.

وی گفت: امسال سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی) هم راه‌اندازی شده و رانندگانی که قصد فعالیت به عنوان سرویس مدارس را دارند باید در مرحله نخست در این سامانه ثبت‌نام کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج تصریح کرد: رانندگان سرویس مدارس باید جهت ثبت‌نام در سامانه سپند مدارکی نظیر گواهی‌نامه، معاینه فنی خودرو، کارت ملی، یک قطعه عکس،گواهی سلامت، گواهی عدم سوء پیشینه، بیمه شخص ثالت و کارت ماشین را ارائه کنند.

وی گفت: پس از ثبت‌نام در سامانه سپند صلاحیت و مدارک آنها توسط شرکتی که در آن فعالیت خواهد کرد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تأیید، مدارک به این سازمان ارائه خواهد شد.

جمشیدنژاد افزود: کارشناسان این سازمان مدارک راننده را بررسی کرده و در صورت تایید توسط این سازمان خودرو به همراه راننده به سازمان آموزش و پرورش جهت اختصاص سرویس مدارس معرفی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر اتوبوس و مینی‌بوس آژانس‌های تاکسی تلفنی هم در سرویس‌دهی به مدارس فعال هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات اخذ شده در سال تحصیلی جدید شاهد افزایش 12 الی 15 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار