سخنگوی دولت:
سخنگوی دولت گفت: گام بعدی کاهش سهمیه بنزین بدون کارت سوخت است، که الان ۳۰ لیتر است و بعداً ۱۵ لیتر می‌شود.
کد خبر: ۷۷۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ 11 September 2019

به گزارش تابناک کردستان، علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت، اظهار کرد: از همه واعظان که مسائل عاشورا را تبیین دادند، تشکر می‌کنیم.

وی در خصوص حادثه روز گذشته در کربلای معلی، گفت: هیچ ایرانی در حادثه کربلا فوت نکرده است. همچنین از مردم و کارگزاران حج عربستان که برای برگزاری مراسم حج انجام شد تشکر می‌کنیم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در جلسه سران قوا اولاً اوضاع اقتصادی کشور مورد بحث قرار گرفت و موضوعات منطقه، وضعیت برجام و گام سوم و مبارزه علنی و شفاف با فساد از دیگر موضوعات بود.

وی گفت: تولیدات کشاورزی مقرون به صرفه می‌شود، تا برای روستا‌ها امکان مهاجرت معکوس را شاهد باشیم.

ربیعی با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه‌ها افزود: اعتقاد به یک گام به پیش یک گام به پشت نداریم و اعتقاد به حضور زنان برای کسب جایگاه‌های اجتماعی را داریم.

وی اظهار کرد: برای دیدار‌های ملی قرار شده خانم‌ها بتوانند در ورزشگاه‌ها حضور یابند و شرایط یه سمتی می‌رود که در لیگ هم این اتفاق بیفتد، باید نگرانی‌ها در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها رفع شود.

سخنگوی دولت گفت: اخراج بولتون از کاخ سفید مسئله داخلی آمریکاست و ما نسبت به آن نظری نداریم. او یکی از نماد‌های تندروی و سیاست‌های ضد ایرانی بوده است.

وی افزود: سازمان منافقین که از خشن‌ترین گروه‌های تروریستی است در این مدت همکار و در کنار بولتون بود.

ربیعی در مورد کارت‌های سوخت اظهار کرد: گام بعدی کاهش سهمیه بنزین بدون کارت سوخت است، که الان ۳۰ لیتر است و بعداً ۱۵ لیتر می‌شود.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار