معاون عمرانی استاندار کردستان تشریح کرد
معاون امور عمرانی استاندار کردستان جزئیات دستگیری شهردار و یکی از کارکنان شهرداری بانه را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۸۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ 17 September 2019

به گزارش تابناک کردستان، شهرام ملکی در گفت‌وگو با تسنیم از دستگیری شهردار بانه خبر داد و اظهار کرد: شهردار و یکی از کارکنان شهرداری بانه به اتهام تخلفات مالی توسط سازمان بازرسی بازداشت شدند.

 

وی با بیان اینکه پرونده شهردار و یکی از کارکنان شهرداری بانه در سازمان بازرسی کردستان در حال بررسی است، گفت: روند بررسی پرونده و تحقیقات ادامه دارد که به‌محض دریافت گزارش جدید در راستای این پرونده، اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

 

معاون امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: سال گذشته پس از بررسی حوزه مالی شهرداری بانه، تخلفاتی محرز شد که بلافاصله مستندات آن را به فرماندار شهرستان و سازمان بازرسی کردستان گزارش دادیم که سازمان بازرسی ورود و آنها را دستگیر کردند.

 

وی گفت: بررسی‌ عملکرد شهرداران و شوراهای استان به‌جد در دستور کار حوزه معاونت امور عمرانی کردستان بوده و در این راستا هیچ کوتاهی نکرده و به صورت تیمی عمل می‌کنیم.

 

ملکی با بیان اینکه با همکاری سازمان بازرسی به دیگر شهرداری‌ها نیز ورود خواهیم کرد، افزود: با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

 

وی اظهار کرد: پس از بررسی‌ها، تخلفات مالی در یکی دیگر از شهرداری‌های استان کردستان محرز شده که به‌موقع اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

معاون امور عمرانی استاندار کردستان از شهرداران و شوراهای استان خواست که در راستای قانون گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باقر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
شما تخلف را به بازرسی معرفی کردید/ جالب است؟ خوب به استاندار بگویید تا بنده خدا از طرح آیت الله رییسی برای حذف فساد در کردستان اینقدر آشفته نشوند. آقای ملکی متاسفم برای کردستان که از لرستان مدیر فنی اورده. سیاسی اش از کرمانشاه و اقتصادی اش فوق لیسانس سیاسی
پدر مردم کردستان اگر اینها بوند
بر چنین مردم و احوالشان خون باس گریست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار