مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد
مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه ارائه آخرین و جدیدترین تکنولوژی‌ها و سرویس‌های مخابراتی به مشتریان یکی از وظایف اصلی شرکت مخابرات ایران و همسو با آن منطقه کردستان است گفت: برای تحقق این امر، تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته‌ایم که آمار به دست آمده مهر تاییدی بر این مهم است.
کد خبر: ۷۸۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ 18 September 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت ضمن تشریح کامل ویژگی‌ها و مزایای سرویس FTTH اظهار کرد: فیبر نوری در دنیای امروز به یکی از مهم‌ترین، با کیفیت‌ترین و اساسی‌ترین راه‌های ارتباط ثابت به اینترنت و شبکه‌های محلی تبدیل شده است که خوشبختانه مشتریان مخابراتی در کردستان نیز همگام با سراسر دنیا از این خدمات بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه فیبر نوری یکی از پایدارترین راه‌های ارائه‌ اینترنت با کیفیت و پرسرعت است که مشکلات موجود در سر راه سایر فناوری‌ها را ندارد گفت: با سرمایه‌گذاری‌های کلان که با حمایت و پشتیبانی‌های مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و مسئولین استانی صورت گرفته عملیات و پروژه‌های فنی به منظور فراهم نمودن زیرساخت‌های بهره‌گیری از این سرویس در کمترین زمان ممکن در سطح استان، انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه مخابرات منطقه کردستان در واگذاری سرویس FTTH جزو استان‌های موفق و پیشرو در کشور بوده تصریح کرد: در حال حاضر هزار و 522 پورت FTTH در استان واگذار شده است که تعداد 554 پورت آن از ابتدای سال جاری تاکنون واگذار شده است.

وی با اعلام این نوید به مشتریان کردستانی که ظرفیت‌سازی برای 41 هزار و 600 مشترک جدید FTTH انجام شده است گفت: مخابرات منطقه کردستان با فراهم نمودن ظرفیت‌های لازم آماده واگذاری این سرویس به مشتریان جدید است.

حکمت افزود: طی چهار سال گذشته حدود 4 هزار و 600 کیلومتر فیبر نوری در استان کابلکشی شده است که 29 کیلومتر آن در سال جاری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه کابلکشی های جدید تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری انجام می‌شود اظهار کرد: متقاضیان جدید تلفن ثابت با ثبت درخواست خود می‌توانند از مزایا و خدمات سرویس مذکور بهره بگیرند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر تعداد 581 هزار و 928 شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که تعداد 488 هزار و 779 شماره آن با ضریب نفوذ 29.8 درصد مشغول به کار هستند.

وی افزود: در پروژه FTTH، فیبر نوری جایگزین کابل مسی منازل شده که با این تکنولوژی سرویس و بسته‌های نامحدود مخابراتی به مشترکان ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار