مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حاشيه بازديد حجت الاسلام ناطق نوری از كارخانه خمیرمایه و الکل رازی:
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار داشت: امسال برای نخستین بار در تاریخ نیشکر در کشت سالانه ، بیش از 20 هزار هکتار از اراضی توسعه نیشکر در شرکت های هفتگانه به زیر کشت نیشکر میرود.
کد خبر: ۷۸۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ 27 September 2019

عبدعلی ناصری صبح امروز ۵ مهر ۹۸ در حاشيه بازديد حجت الاسلام ناطق نوری از كارخانه خمیرمایه و الکل رازی، با اشاره به برنامه ریزی برای جهش تولیدصورت گرفته تا بخشی از خسارت های خشکسالی و سیل جبران شود ،گفت: شرکت توسعه نیشکر با دارا بودن بیش از ۸۴ هزار هکتار اراضی، علی رغم خشکسالی شدید در سال گذشته و سیلاب، در یک برنامه ریزی دقیق تلاش کرد برای نخستین بار به همت همکاران بیش از ۲۰ هزار هکتار اراضی آسیب دیده را در طول یک بازه زمانی ۴۵ روزه زیر کشت ببرد تا بتواند بخشی از خسارت های خود را در سال های آتی جبران نماید.

به گزارش"تابناک" وی افزود: این شرکت برای تامین نیاز و جلوگیری از کمبودهای تصنعی در بازار شکر ، با مجوزهای صادره تلاش کرد ، در کنار تولید، با واردات بیش از صد هزارتن شکر خام تا کنون ، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده در صنعت نیشکر از هرگونه کمبود شکر نیز جلوگیری نماید..

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی همچنین برنامه ریزی برای تحقق حداکثر ظرفیت و پتانسیل تولید شکر در طی ۳سال آینده را از اهم برنامه های این شرکت عنوان کرد.

ناصری با تاکید بر رویکردهای زیست محیطی شرکت گفت: استفاده حداکثری از زهاب نیشکر در فرایند بازچرخانی آن و ترکیب با آب آبیاری جهت آبیاری مزارع و همچنین کشت محصولات زراعی با این زهاب و کمک به تامین حق آبه تالاب ها از مهمترین فعالیت های شرکت در حوزه محیط زیست است.

وی همچنین تلاش برای ایجاد کارخانه کاغذ با ظرفیت ۲۰۰ هزارتن کاغذ چاپ و تحریر را بعنوان آخرین حلقه صنایع جانبی این شرکت با استفاده از سرمایه گذاری صندوق توسعه ملی از برنامه های پیش روی این شرکت معرفی کرد.
وی در پایان با تاکید بر نقش نیروی انسانی این شرکت و توان فنی و مهندسی ، اظهار امیدواری کرد ، که این پتانسیل ها تبدیل به تولیدی پایدار گردد و همچنین در این دیدار گزارشی کاملی از شرکت توسعه نیشکر به حجه الاسلام ناطقی نوری و هیات همراه ارایه کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار