معاون دادگستری کردستان خبر داد
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان گفت: خشونت بالاترین اقدام مجرمانه در این استان است که شامل جرائمی از جمله ایراد ضرب و جرح و خشونت کلامی می‌شود.
کد خبر: ۷۸۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 06 October 2019

به گزارش تابناک کردستان، رضا اعظمی در نشست شورای پیشگیری از جرم استان کردستان اظهار کرد:‌ آستانه صبر و تحمل جامعه کاهش یافته که باید بیشتر در این زمینه تلاش کرد البته وظایف ادارات مختلف در زمینه پیشگیری مشخص شده و برنامه‌ریزی برای کاهش جرائم از سال گذشته آغاز شده است.

وی گفت: معرفی مجرمان خشن برای شرکت در کارگاه‌های کنترل خشم از جمله دیگر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و این موضوع به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان تصریح کرد:‌ درخواست ارسال اطلاعات برای بررسی وضعیت آماری خشونت و درخواست از نیروی انتظامی برای شناسایی و اولویت‌بندی مناطق پرخطر از دیگر موارد مورد تصویب در شورای پیشگیری از وقوع جرم بوده است.

ویگفت: بانک اطلاعاتی برای افراد پرخطر با توجه به سوابق و اقدامات این افراد را در معاونت آغاز کرده‌ایم و از دیگر دستگاه‌های مرتبط خواسته‌ایم که با ارائه آمار و اطلاعات ما را در تکمیل این بانک کمک کنند.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار