جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: شهرداری سنندج مکانی را برای ساماندهی دستفروشان این شهر اختصاص دهد، چرا که طرح فعلی مناسب نیست.
کد خبر: ۷۸۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 07 October 2019

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ عباس مسعودی امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف کردستان اظهار کرد: با توجه به اینکه تصمیم شهرداری اجرای ساماندهی دستفروشان سنندج در خیابان‌های مرکزی شهر است و با توجه حجم تردد و ترافیک در این مسیر مناسب اهداف طرح نیست.

وی با بیان اینکه شهرداری باید زیرساخت‌های لازم را برای ساماندهی دستفروشان فراهم کند، گفت: این نهاد باید در بحث جانمایی و انتخاب محلی دیگر برای جابجایی آنان اقدام کند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان خواستار شفاف‌سازی شهرداری در بحث اطلاع‌رسانی به مردم شد و تصریح کرد: نیاز است شهرداری برای ساماندهی بهتر این قشر از لحاظ توان مالی، آنان را شناسایی کند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح نیازمند قانع کردن تمام دستفروشان است، گفت: پلیس نیز آمادگی کامل دارد تا در زمینه جابجایی این افراد به مکانی مشخص همکاری کند.

مسعودی مقوله امنیت را در زندگی روزمره مهم و پیچیده دانست و افزود: تأمین امنیت فقط کار پلیس نیست بلکه بسیاری از سازمان‌ها نیز باید نیروی انتظامی را در این حوزه و پیشگیری از وقوع جرم یاری کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر مشارکت مردم نباشد امنیت حاکم نمی‌شود، ضمن اینکه تربیت صحیح فرزندان در ایجاد و حفظ امنیت بسیار تأثیرگذار است.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه اصناف در ایجاد امنیت همیشه تأثیرگذار بوده‌اند، گفت: باید به خواسته‌های آنان توجه کرد، زیرا اصناف همراه نظام هستند و به برقراری امنیت کمک می‌کنند.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار