مدیر مخابرات کردستان خبر داد
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: سامانه ۲۰۱۱۷ (خرابی تلفن) یکی از درگاه‌های ارتباطی مشتریان برای اعلام مشکلات تلفن ثابت می باشد که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان است و از ابتدای سال جاری تاکنون 52 هزار و 455 تماس با سامانه 20117 استان برقرار شده است.
کد خبر: ۷۸۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 15 October 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اینکه سامانه‌های غیرحضوری در شرکت مخابرات ایران و همسو با آن در منطقه کردستان، با هدف رفاه مشتریان و سرعت بخشیدن به انجام امور راه‌اندازی شده‌اند، اظهار کرد: مشتریان مخابراتی در استان برای اعلام و رفع خرابی تلفن ثابت خود باید با شماره 20117 تماس و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی تلفن آنان اقدام شود.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به مشتریان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه 20117 به صورت مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان کردستان فعال است گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 52 هزار و 455 تماس با سامانه 20117 استان برقرار شده است که به تعداد 24 هزار و 8 مورد آن پاسخ داده شده است و مابقی تماس‌های گرفته شده یا غیر مرتبط بوده‌اند و یا مشکل خرابی نداشته‌اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اقدامات اولیه‌ای که باید توسط مشترک انجام شود را تشریح و خاطر نشان کرد: هر مشترک قبل از تماس با 20117 برای اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم‌کشی داخل ساختمان، عدم وجود باتری سالم در دستگاه گوشی، قطع خط تلفن به دلیل بدهی و عبور سیم تلفن از مسیرهای کابل برق و... اطمینان پیدا کند.

وی گفت: بیش از 40 درصد از خرابی‌های تلفن ثابت اعلام شده به مرکز 20117 مربوط به مشکل سیم کشی داخلی یا گوشی تلفن مشترکان است.

حکمت با اشاره به اینکه پرسنل مخابرات منطقه کردستان در راستای صیانت از حقوق مشتریان و تحقق مشتری مداری از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد افزود: از زمان ثبت خرابی شماره تلفن ثابت در سامانه، حداقل یک و نیم ساعت و حداکثر 5 ساعت نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

وی اظهار کرد: ۵۸۱ هزار و ۹۲۸ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۴۸۸ هزار و ۷۷۹ خط آن با ضریب نفوذ ۳۰ درصد مشغول به کار است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: پرسنل 20117 استان کردستان در دو شیفت کاری به صورت 24 ساعته سوالات و مشکلات مشتریان تلفن ثابت را پاسخگو هستند و نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار