مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه (۳ آبان‌ماه) با عبور سامانه بارشی نسبتاً قوی از غرب و شمال غرب کشور در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش‌ها در این روز در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، شمال خوزستان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز و تهران خواهد بود.
کد خبر: ۷۹۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 21 October 2019

به گزارش تابناک کردستان، صادق ضیاییان اظهارکرد: با گذر موج تراز میانی جو تا پایان هفته طی امروز (۲۹ مهرماه) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات جنوب غرب و برخی مناطق شمال شرق، شرق به ویژه در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش در استان‌های آذربایجان غربی، غرب و جنوب آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه خواهد بود.

وی گفت: فردا و پس‌فردا (۳۰ مهرماه و اول آبان‌ماه) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه در ساعات بعد از ظهر، بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش طی این دو روز در استان‌های کردستان،آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، زنجان، قزوین، همدان، لرستان و غرب مرکزی خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز پنج‌شنبه (۲‌آبان‌ماه) با تضعیف سامانه بارشی، بارش در استان‌های واقع در شمال غرب کشور رخ می‌دهد که گاهی همراه با وقوع رعد و برق و وزش باد خواهد بود. طی این روز و بویژه در ساعات بعد از ظهر در برخی مناطق واقع در استان‌های غرب در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: روز جمعه (۳ آبان‌ماه) با عبور سامانه بارشی نسبتاً قوی از غرب و شمال غرب کشور در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب و شمال غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش‌ها در این روز در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، شمال خوزستان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز و تهران خواهد بود.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار