جانشین فرماندهی انتظامی کردستان خبر داد
جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان از دستگیری 2سارق سابقه‌دار در سنندج و اعتراف آنان به 44 فقره سرقت داخل خودرو اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای تشدید فعالیت‌های انتظامی طی 24 ساعت گذشته انجام شد.
کد خبر: ۷۹۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 21 October 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس مسعودی اظهار کرد: در پی افزایش سرقت قطعات و وسایل داخل خودرو در برخی از نقاط شهرستان سنندج مراتب شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 

وی گفت: بابررسی‌های میدانی و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه‌دار و تحقیقات نامحسوس در مناطقی که بیشترین سرقت‌ها به وقوع پیوسته بود، سرانجام ماموران انتظامی شهرستان سنندج طی یک عملیات هدفمند پلیسی 2سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را حین سرقت یک دستگاه سواری پراید شناسایی و طی یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر کردند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی همراه سارقان، بیش از 60 قطعه وسایل سرقتی از قبیل دستگاه پوز، قفل فرمان، لپ تاپ، 4 دستگاه رایانه، پتو، 13 دستگاه ضبط و پخش خودرو و دیگر اقلام سرقتی کشف و متهمان برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

 

وی با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری و تحقیقات صورت گرفته از آنها گفت: متهمان تاکنون به 44 فقره انواع سرقت اعتراف کرده‌اند که با تلاش مأموران، تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی شد.

 

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه تاکنون 18نفر از مال باختگان شناسایی شده‌اند، افزود: تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار