فرمانده انتظامی مازندران از کشف 66 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در مهرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۹۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 25 October 2019

 به گزارش تابناک مازندران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای ممنوعه، طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا با به کارگیری همه امکانات و ظرفیت ها در سطح استان مازندران به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این طرح، ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان و پلیس های تخصصی در مهرماه سال جاری موفق به کشف 2 هزار و 977 عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق، 19 هزار و 160 نخ سیگار قاچاق ، 167 تن چوب آلات جنگلی قاچاق، 12هزار و 305 عدد انواع داروهای غیر مجاز شدند.

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: کشف 270 عدد کفش و پوشاک، 511 عدد لوازم رایانه ای، یک هزار 600 لیترسوخت قاچاق، 11 هزار عدد دام فلسدار و خاویاری ، یک هزار و 969 کیلوگرم خشکبار ، 8 تن و 600 برنج و 2 تن و 800 گندم قاچاق از جمله کشفیات پلیس در این مدت بوده است.

میرفیضی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان بیش از 66 میلیارد و 123 میلیون ریال برآورد شده، افزود: در این رابطه، یک پرونده بالای 500 میلیون تومان تشکیل و به همراه متهمان به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق یکی از عوامل اصلی در افزایش نرخ بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی در جامعه است، اظهار کرد: باید با حمایت از کالای ایرانی و مقابله با قاچاق کالا در توسعه اشتغال و شکوفایی اقتصاد کشور تلاش کنیم.*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار