مدیرکل هواشناسی کردستان بر داد
مدیرکل هواشناسی استان کردستان با اشاره به اینکه امروز بارش‌ها در استان کردستان به صورت پراکنده خواهد بود، گفت: پیش‌بینی می‌شود که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه بر شدت بارش‌ها افزوده شود.
کد خبر: ۷۹۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ 26 October 2019

به گزارش تابناک کردستان، رحیم صدیقی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به شرایط جوی حاکم بر استان کردستان، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، فعالیت موج ناپایدار در استان کردستان تا روز دوشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی گفت: توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی همچنان آسمان استان کردستان تحت تاثیر یک موج بارشی قرار خواهد داشت و به همین دلیل بارش باران و رعد و برق بارش تگرگ و همچنین کاهش میزان دید به دلیل وجود مه از مهمترین پدیده‌های جوی استان کردستان تا روز دوشنبه هفته جاری به شمار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه امروز بارش‌ها در استان به صورت پراکنده خواهد بود، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه بر شدت بارش‌ها افزوده شده و به همین دلیل احتمال آب‌گرفتگی معابر در اکثر شهرهای استان کردستان وجود دارد.

وی گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته طی روزهای آینده دمای هوا در گرم‌ترین ساعت به ۱۹ درجه بالای صفر خواهد رسید و در خنک‌ترین ساعت این میزان حدود 4 درجه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار