مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد
مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره اینکه در سال جاری ۶ هزار و ۵۹۰ پورت ADSL به مشتریان مخابرات واگذار شده است گفت: با تلاش همکاران مخابرات منطقه کردستان توانسته‌ایم در این حوزه به بهترین نحو به مشتریان خدمات ارائه کنیم که آمار اعلام شده در این خصوص بیانگر این مهم است.
کد خبر: ۷۹۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 03 November 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت ضمن تشریح روند و چگونگی واگذاری پورت‌هایADSL  به مشتریان در استان اظهار کرد: با فراهم ساختن و توسعه زیرساخت‌های لازم و انجام عملیات فنی و تخصصی شرایط  بهره‌گیری از سرویس ADSL  بر بستر دیتا برای متقاضیان میسر است.

وی به اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتقاء سطح کیفی سرویس ADSL در استان اشاره کرد و گفت: افزایش و توسعه پهنای باند، یکی از فعالیت‌های چشمگیر و مثمرثمر مخابرات منطقه در جهت بالابردن رضایتمندی مشتریان اینترنت پرسرعت است.  

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: هم اکنون 162 هزار و 239 پورت ADSL منصوبه در استان موجود است که شرایط واگذاری آن به متقاضیان مهیا است. 

وی با اعلام اینکه ارائه خدمات مخابراتی و ارتباطی همسو با تکنولوژی جدید در جهان یکی از وظایف و برنامه‌های دارای اولویت در منطقه کردستان است گفت: در حال حاضر 952 هزار و 49 پورت ADSL در استان توسط مخابرات به مشتریان واگذار شده که تعداد 6 هزار و 590 پورت آن در سال جاری انجام شده است.

حکمت با اعلام اینکه استفاده از بستر دیتا توسط مشتریان ، علاوه بر رفع نیازهای روزمره و تحقق اهداف دولت الکترونیک می‌تواند موجب ارتقاء سطح دانش، آگاهی ،فرهنگ و... در جامعه شود افزود: بهره‌گیری از سرویس ADSL، در کسب و کارهای کوچک و بزرگ توسعه اقتصادی را به دنبال دارد.

وی برنامه‌های مخابرات منطقه کردستان برای حذف نقاط محروم و دسترسی روستاییان به خدمات مخابراتی و ارتباطی را با هدف اجرای پروژه‌های عدالت محور در کاهش شکاف دیجیتالی بین شهرها و روستاها را توضیح داد و تصریح کرد: اینترنت پرسرعت به عنوان ابزاری مهم در توسعه اقتصادی، آگاهی روستاییان  و حوزه‌های مختلف نقش بسزایی دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای اجرای برنامه‌های فوق، تعداد 480 روستا در استان کردستان از مزایای سرویس ADSL  بهره‌مند هستند.

وی افزود: مشتریان سرویس ADSL جهت رفع خرابی و مشکلات موجود در حوزه اینترنت پرسرعت، به صورت 24 ساعته می‌توانند با اپراتورهای سامانه 2020 تماس حاصل کنند.

حکمت خاطر نشان کرد: مخابرات منطقه کردستان نخستین پورت ADSL را در سال 1389 واگذار کرده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار