محمود ملکی نسب در گفتگو با تابناک:
مدیرجهادکشاورزی شهرستان کنگاورگفت: در فصل پاییز گندم ،جو و کلزا در مزارع شهرستان کشت می شود.
کد خبر: ۷۹۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 10 November 2019

محمود ملکی نسب در گفتگو با تابناک کرمانشاه گفت: در شهرستان کارهای مربوط به کشت ذرت انجام و برداشت آنها درفصل بهار صورت خواهد گرفت و مابقی محصولات باغی همچون گردو، میوه های هسته دار و به خواب زمستانی برای بهره‌وری می‌روند.

وی خاطر نشان ساخت:اقدامات انجام شده در فصل پاییز توسط جهاد کشاورزی کنگاور توزیع انواع نهادهای مورد نیاز اعم از حضور اصلاح شده و گواهی شده محصول است.

 مدیرجهادکشاورزی شهرستان کنگاور اظهار کرد:انواع کودهای شیمیایی مورد نیاز بین کشاورزان شهرستان توزیع شده است.

ملکی نسب افزود: کنترل و نظارت بر روند کشت محصولات زراعی غلات و کلزا توسط کارشناسان مجرب و انتقال یافته های ترجمه ای به کشاورزان انجام می شود و آموزش فرآورده‌ها در خصوص طبی بستر مناسب کشت با برگزاری کلاس‌های آموزشی و آموزش چهره به چهره برای بهبود کیفیت عملکرد می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی کنگاور ابراز کرد:نظارت بر برقکار ها و ادوات مکانیزاسیون در حین اجرای عملیات کارشناسی
افزایش سطوح کشت مکانیزه ، توسعه کشت زعفران ،تهیه پیاز مورد نیاز متقاضیان،شناسایی متقاضیان کاشت گیاهان دارویی زیره،نظارت بر عملیات احداث داربست باغات روستای قره بناس ،نظارت بر احداث باغ داربستی انگور در روستای کهریز کلان ،پیگیری و نظارت بر روند اجرای کنونی امنیت غذایی و اینکهدر حال حاضر در کنگاور بذرپاشی انجام  شده از مهمترین اقدامات جهاد کشاورزی این شهرستان برشمرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار